Gå til innhold
Hundesonen.no

Blondie (hvit dvergschnauzer)

Blondiemamma

Recommended Posts

Men ja, hun kan også ha hatt løpetid uten at du har merket det, selv om det er lite sannsynlig.

Det er som er så merkelig er jo at alle disse rare tingene og markeringen er borte nå. hanhundene er heller ikke intr i henne.. Snakket med oppdretteren hennes i går, og hun fortalte at moren hennes blødde veldig lite før hun fikk sitt første kull. Hun bare hovnet opp, og hun måtte bruke Q-tips på henne for å faktisk finne blod. Nå har ikke jeg sett at hun har vært noe særlig hoven, men det kan jo faktisk være at hun er en slik som omtrent ikke blør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 212
  • Created
  • Siste svar
Lykke til på utstilling neste helg!

Blondie er utrolig herlig, neste som en hvit bamse :) hihi

Har en hvit dverg på kennelen nå og den er utrolig livlig og kul. Virker som en morsom rase :)

Takk for det.. Ja det er en utrolig morsom og kvikk rase.. jeg ville ha en sporty og oppmerksom hund men som ikke var en stresset hund som jeg MÅTTE trene hver eneste dag, og hun oppfyller virkelig kravene mine.. Hun er sporty og blir med på alt som er gøy, hun er oppmerksom og vil vite hvor mor er til enhver tid. Hun kan løpe og leke med de andre hundene når vi går tur, men hun kommer bestandig tilbake for å se om mor er med.. og når vi er inne er hun rolig og sover for det meste. .Hun imponerer meg stort. .Hun er tross alt ikke mere en 7 mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kritikken hennes lød forresten sånn:

Dommer Gunnar Jensen

Meget tiltalende tispe. Godt skåret skalle/snuteparti. Mørke, fine øyne. ok bitt. Noe kort hals,fin overlinje. Bra vinklet bak. Noe steil, fremskutt i front. Bra benstamme. Beveger seg bra fra siden, og frem. Noe marktrang bak. God pels og farge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner.. Uff, så steilt hun står på nederste bildet... grøss.. Legger ut annet bilde hun står mere normalt ut på jeg :wub:

Chessie,bentleyog%20moss%20101.JPG-for-web-normal.jpg

Blir vel siste utstilling som valp vel.. Blondie skal nappes helt ned nå og bli rosa gris :lol: Pelsen vil vokse seg mye striere og finere når den kommer ut da :D Så nå blir det vel ikke noe før hun kommer over i juniorklassen. .Gleder meg til å begynne å stille "ordentlig" jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Westie sa du? nei det sto vel i grunn hvit dvergschnauzer på stamtavle men..... :D

1508200812444577Lrly6Vtqj5.jpg

BLÆÆÆ.. Løpetid! Æsj, må jeg virkelig gå med denne bleia på meg?

15082008124444777lXmOnkQPA.jpg

Ok.. Så jeg får ligge i sofaen om jeg har på med denne bleiegreia?? greit, DEAL... :D

15082008124445Aem62InNYdq1.jpg

Mongobikkje :D

15082008124443Kn6t5n7y9461.jpg

Man må lide for skjønnheten

15082008124443iwdOu5T1fQ73.jpg

15082008124443xvCUO4U1S4TO.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er sååå STOLT av hunden min! :D Det er Kraftfestivalen her i Askim, og etter en runde lydighet på fotballbanen og en tur gjennom skogen fant jeg ut at jeg skulle ta med Blondie opp i byen der jeg hørte det var konsert.. Det var tjåka fullt i gatene, og masse styr, men Blondie bare fulgte etter meg og tittet rundt.. trente på kontakt, på plass og dekk i folkemylderet og hun var superflink! :D Var litt redd for noen motorsykler som sto å ruset motoren, og for noen gutter på skateboard på torget, og bjeffet litt mot dem, men med litt godbiter og kontakttrening, så satt hun på plass med klistret kontakt mens gutta rulla rundt oss

Trente også på sitt, dekk og sitt opp. Og Blondie klasket ned i dekk som hun pleier å gjøre selv om det var mange som sto å så på... FLINKE; FLINKE hunden min.. bare 8 mnd er hun :D

Tror hun har fått en halv pose med tørket kalkun, men det har hun JAGGU fortjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...