Gå til innhold
Hundesonen.no

Blir så FLAU!


Jeampi

Recommended Posts

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Du vil vel ikke Handle for meg? :oops:

Vet ikke om jeg tør selv. Hehe..

(Heldigvis er det lenge til Hamar. ;) )

Hihi, hvis du vil så kan jeg gjerne handle han :wink:

Men du har jo også god tid til å samle mot på ;) Så kan jeg bare være en slags "backup-plan" hvis du føler at du ikke kan :wink::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hun Mona sa var at å "bruke" Hamar som en trening ikke var så lurt, fordi det ermyemenesker og hunder på Hamar, og er man ikke litt dreven i gamet, så kanman bli nervøs... Hun mente og at Diego var litt liten enda... Men jeg ser ingen grunn til å ikke stille ham fordet! Så lenge du har lyst, og har anlednig! Det verstesom kan skje er jo bare at dommeren ikke liker ham, og SO? Vi liker ham :D

Nei, det går så fint så! :D

Vi tar jo turen for turen sin skyld! Jeg har ingen ambisjoner om å vinne på Hamar, me syns det er gøy å reise likevel, for inntrykkene, se flotte hunder, og alt sånt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hun Mona sa var at å "bruke" Hamar som en trening ikke var så lurt, fordi det ermyemenesker og hunder på Hamar, og er man ikke litt dreven i gamet, så kanman bli nervøs... Hun mente og at Diego var litt liten enda... Men jeg ser ingen grunn til å ikke stille ham fordet! Så lenge du har lyst, og har anlednig! Det verstesom kan skje er jo bare at dommeren ikke liker ham, og SO? Vi liker ham :D

Nei, det går så fint så! :D

Vi tar jo turen for turen sin skyld! Jeg har ingen ambisjoner om å vinne på Hamar, me syns det er gøy å reise likevel, for inntrykkene, se flotte hunder, og alt sånt! :D

Hun sa jo at jeg ikke burde stille han der før jeg sa at det bare var for treningen sin skyld.

Men nervøs blir jeg ikke, har jo Back-up girl nå.. :D

Ja, det blir jo mest for turen sin skyld.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...