Heidihj Skrevet 20. April 2008 Rapporter Skrevet 20. April 2008 Nå som finværet kommer (og det bør bli her litt!) er det på tide med treff igjen syns jeg. Er det noen som har forslag til tid og sted? Jeg kan selv ikke førstkommende helg, men ellers tror jeg det passer fint for oss.
kittykatt Skrevet 20. April 2008 Rapporter Skrevet 20. April 2008 JA klabert... Vi er klare vi.. Noen andre får komme med forslag på dager og sånn.. For min del så har jeg jo fri både i uka og helger.. Ja om jeg ikke jobber da.. men kan vel neste helg tror jeg...
Heidihj Skrevet 21. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 21. April 2008 vi vil også være med Da syns jeg du må ha med huskyen hihi
Cathrine og Killja Skrevet 21. April 2008 Rapporter Skrevet 21. April 2008 Da syns jeg du må ha med huskyen hihi jepp kaizer og killja blir med
Heidihj Skrevet 21. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 21. April 2008 jepp kaizer og killja blir med Wee! de vakre, vakre hundene!
TineSimbaNana Skrevet 21. April 2008 Rapporter Skrevet 21. April 2008 Jeg blir å selvsagt med om det passer
Heidihj Skrevet 24. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 24. April 2008 Hva med 1. eller 2. mai? Da har jo de fleste fri
Gabriella Skrevet 24. April 2008 Rapporter Skrevet 24. April 2008 vi vill og om det går bra hos dyrlegen <_<
Peers Skrevet 24. April 2008 Rapporter Skrevet 24. April 2008 vi vill og om det går bra hos dyrlegen <_< Hva skal dere hos dyrlegen? 1. mai passer dårlig for min del, jeg skal nemlig levere eksamensoppgave 2. mai... Ser for meg at jeg panikkskriver dagen før gitt *flir* Men 2. mai kan jeg kanskje få til!
Gabriella Skrevet 25. April 2008 Rapporter Skrevet 25. April 2008 hun hadde en lymfekjertel betenelse og nå har den kommet tilbake og er mega stor. så må tilbake igjen. jeg får ikke vært med Bonnie måtte oppereres, og må gå på medesiner til neste søndag. hehe neste gang er vi nokk med oprasjonen gikk bra, det var en liten flis fra den pinen hun fikk i halsen som betente seg og ble en stor kul. så jeg er veldig gla det gikk bra. Go tur da om det blir noe av *Dobbelpost, bruk redigeringsfunksjonen. Mod Miriam*
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar