jeanette-k Skrevet 20. April 2008 Rapporter Skrevet 20. April 2008 Ser plutselig nå at jeg ikke har nr. 1 2008, finner det heller ikke noen plass. Jeg kan ikke huske om jeg har fått det heller, derfor lurer jeg på om hvordan forsiden ser ut, slik at jeg kanskje husker det. Kan jo hende jeg bare har forlagt det en plass..
nullet Skrevet 20. April 2008 Rapporter Skrevet 20. April 2008 På forsiden er det "hodebilde" av en griffon bruxellois. Det er også griffonrasene som blir beskrevet i rase-presentasjonen. Ellers er det en artikkel som heter "Det skal være sunt å være vakker". Dersom du har bladet har du sikkert lest den! (Om skjelettbygning, øyne og tannstilling). Ellers var det artikler fra nordisk mesteskap både i bruks, lydighet og agility. Og masse bilder fra Hamar.
ingervildesaua Skrevet 20. April 2008 Rapporter Skrevet 20. April 2008 Det har heller ikke jeg fått om jeg tenker meg om..
Maritaa Skrevet 20. April 2008 Rapporter Skrevet 20. April 2008 Tror ikke jeg heller har fått det. Men nå har jo jeg to adresser og bor to plasser, så sikkert ikke så lett for posten å holde følge
Bananen Skrevet 20. April 2008 Rapporter Skrevet 20. April 2008 Ellers er det en artikkel som heter "Det skal være sunt å være vakker". Med bilde av en lekker golden på.
jeanette-k Skrevet 20. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 20. April 2008 Det høres da veldig kjent ut.. Tror jeg har fått det, da har jeg sikkert lagt det på en "lur" plass
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar