Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvem har et bilde som viser...


Symra&Pippin

Recommended Posts

  • Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Siden Carolin3 var noen sekunder kjappere ( <_< )

Sender jeg inn et bilde av et skikkelig hundeglis også, jeg. Iallefall et stort smil og en lykkelig hund:

Echo_runs_march08.jpg

Jeg ønsker fortsatt å se et bilde som viser likheten mellom hund & eier :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yodel: heh, herlig glis og glad hund! litt OT, men tror jeg så en basenji valp eller noe nedi gata her idag... Sammen med en ungjente.

Ja, han elsker å løpe :icon_cry:

Morsomt! Hvor, hvor gammel, kjønn og farge? Har oversikt over de fleste, serru :rolleyes:

Ingen som har et bilde som viser likhet mellom hund & eier? Spesialeffekter & improvisering er lov!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC01054.jpg

Likhet mellom hund og eier... Begge er like fjerne da de ser på Jakten PÅ kjærligheten.. (burde jeg bli fornærmet?)

Jeg vil se en hund som "gråter"....

Og Yodel: hehe, jeg ANER ikke hvor gammel hunden var, men den så valp ut! Men ikke sånn bitteliten. Jeg kjenner ingen basenjier å sammenligne med :icon_cry: Men den var brun og hvit og veldig søt! Kan jeg tippe 5-6 mnd da tro? Men ta det med en klype salt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gråter og gråter. Han synes allikevel at livet var fryktelig kjipt med våteksem i rumpa. :lol:

Here I am, laying and waiting for the beatings. It's a cruel world out there.

2589670761_9221630837.jpg

Jeg vil se en hund med for mange kromosomer. Tolk som man vil. :lol:

Veldig flotte bilder du har altså! Vil gjerne se mer av dem! Har du en hjemmeside eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke særlig vakkert, og ikke særlig god kvalitet, men skitt 'au. :D

Døh! Miss Modesty Bleis! Du er vet du er dritflink. Det du vite, for jeg har sagt deg sååå mange ganger nå. Så enten vet du det, eller så er du stein stokke døv. :D

Yeah, beibi. Kom så ska'ru få. Rawr.

115478601_390f97b2e3_o.jpg

Jeg vil se en hund som har misforstått helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døh! Miss Modesty Bleis! Du er vet du er dritflink. Det du vite, for jeg har sagt deg sååå mange ganger nå. Så enten vet du det, eller så er du stein stokke døv.

I love you too! Hehe! :D

Which reminds me. Jeg har et bilde av en sann pinnevinner! :D

2618781071_ba7b25c586.jpg

Jeg vil se en hund alá shemale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Which reminds me. Jeg har et bilde av en sann pinnevinner! :D

http://farm4.static.flickr.com/3053/261878..._ba7b25c586.jpg

AWE! Jeg satt nettopp og tittet igjennom Flickr-kontoen etter bilder av henne, og sa til sambo "jeg vil ha henne tilbake! *nestenhulk*". Så godtvondt å se at vi tenkte på henne begge to! :D

PS: Har du mange bilder av henne som jeg ikke har?

Edit:

Mens vi snakker om sola. Her er'a som shemale også. :D

113405636_affcadfa8b_o.jpg

Jeg vil se en arrogant snørris av en hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var så god, den jenta! Savner'a jeg også. :D

Mm. Hentehunden ble forelska han og. Huff, blei bare trist dette. :D

Og tristere blir det, for her kommer den mest fotogene hunden jeg vet av.

2486628794_49b3029426_o.jpg

Jeg vil se en hund som kan muntre meg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Ikke lett å få til disse oppstillingsbildene av valp 😂 Men tenker jeg skal forsøke å få til 1 bilde i måneden.    Tempo 4 måneder gammel.  12 kg og 42 cm høy. 
    • Jeg ønsker at prisene på valpene sank betraktelig. Både på blandinger og rasehunder. Grunnen til det er at når man nå tjener så utrolig godt på hvert valpekull, så er jeg redd det bli mer rovdrift på tispene. Og mer useriøs oppdrett. Jeg vet om flere som sper på pensjonen ved å avle kull etter kull, år etter år (på flere tisper, men likevel). Han ene får opp til ca 50 valper pr. år, og sånn har han holdt på i mange mange år. Blir penger av det gitt... 
    • Han får typisk siste måltid i 20-tiden, og da er det oppbløtet, så han får i seg mye væske da. Har tenkt at dette kanskje er litt for seint og at han da får full blære en gang midt på natten. Vi legger oss ca. 22:30 og står opp klokken 07, så det er jo over 8 timer. Men som sagt har han jo klart dette fra han var 2 måneder gammel, så jeg syns det er rart at nå som han er større, så skal han plutselig ikke klare å holde seg lenger. Ja, jeg er streng på at det er kun ut for å tisse og bæsje. Han får ikke begynne å leke med pinner osv. Han sovner fort igjen etter å ha vært på do, så det er bra! 
    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...