Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvem har et bilde som viser...

Symra&Pippin

Recommended Posts

• Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Siden Carolin3 var noen sekunder kjappere ( <_< )

Sender jeg inn et bilde av et skikkelig hundeglis også, jeg. Iallefall et stort smil og en lykkelig hund:

Echo_runs_march08.jpg

Jeg ønsker fortsatt å se et bilde som viser likheten mellom hund & eier :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yodel: heh, herlig glis og glad hund! litt OT, men tror jeg så en basenji valp eller noe nedi gata her idag... Sammen med en ungjente.

Ja, han elsker å løpe :icon_cry:

Morsomt! Hvor, hvor gammel, kjønn og farge? Har oversikt over de fleste, serru :rolleyes:

Ingen som har et bilde som viser likhet mellom hund & eier? Spesialeffekter & improvisering er lov!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC01054.jpg

Likhet mellom hund og eier... Begge er like fjerne da de ser på Jakten PÅ kjærligheten.. (burde jeg bli fornærmet?)

Jeg vil se en hund som "gråter"....

Og Yodel: hehe, jeg ANER ikke hvor gammel hunden var, men den så valp ut! Men ikke sånn bitteliten. Jeg kjenner ingen basenjier å sammenligne med :icon_cry: Men den var brun og hvit og veldig søt! Kan jeg tippe 5-6 mnd da tro? Men ta det med en klype salt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gråter og gråter. Han synes allikevel at livet var fryktelig kjipt med våteksem i rumpa. :lol:

Here I am, laying and waiting for the beatings. It's a cruel world out there.

2589670761_9221630837.jpg

Jeg vil se en hund med for mange kromosomer. Tolk som man vil. :lol:

Veldig flotte bilder du har altså! Vil gjerne se mer av dem! Har du en hjemmeside eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke særlig vakkert, og ikke særlig god kvalitet, men skitt 'au. :D

Døh! Miss Modesty Bleis! Du er vet du er dritflink. Det du vite, for jeg har sagt deg sååå mange ganger nå. Så enten vet du det, eller så er du stein stokke døv. :D

Yeah, beibi. Kom så ska'ru få. Rawr.

115478601_390f97b2e3_o.jpg

Jeg vil se en hund som har misforstått helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døh! Miss Modesty Bleis! Du er vet du er dritflink. Det du vite, for jeg har sagt deg sååå mange ganger nå. Så enten vet du det, eller så er du stein stokke døv.

I love you too! Hehe! :D

Which reminds me. Jeg har et bilde av en sann pinnevinner! :D

2618781071_ba7b25c586.jpg

Jeg vil se en hund alá shemale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Which reminds me. Jeg har et bilde av en sann pinnevinner! :D

http://farm4.static.flickr.com/3053/261878..._ba7b25c586.jpg

AWE! Jeg satt nettopp og tittet igjennom Flickr-kontoen etter bilder av henne, og sa til sambo "jeg vil ha henne tilbake! *nestenhulk*". Så godtvondt å se at vi tenkte på henne begge to! :D

PS: Har du mange bilder av henne som jeg ikke har?

Edit:

Mens vi snakker om sola. Her er'a som shemale også. :D

113405636_affcadfa8b_o.jpg

Jeg vil se en arrogant snørris av en hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var så god, den jenta! Savner'a jeg også. :D

Mm. Hentehunden ble forelska han og. Huff, blei bare trist dette. :D

Og tristere blir det, for her kommer den mest fotogene hunden jeg vet av.

2486628794_49b3029426_o.jpg

Jeg vil se en hund som kan muntre meg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Kanskje på tiden med en oppdatering her også. Shero: Shero er nå 11 år og pensjonist. Han har vært pensjonert fra agility konkurranse siden 2022, men har fått gå blåbær med mamma, men etter at han begynte å halte i ett løp i sommer er han heltidspensjonist. Før han ble pensjonert rakk han å delta på ett NM, hvor vi kom igjennom 1. løp. Han har fått prøvd seg på nose work, men vi sliten med at han skal appotere luktboksne så det er lagt litt på hyllen til jeg finner en løsning. Eskene skal uansett enten stås på eller etes opp så... Han har også fått prøvd seg på svømming, han vet ikke om han er helt fan av å svømme hvor han ikke kan stå.M Mamma og Shero. Shero & Max er slitene etter NM  Max: Max er nå 6 1/2 år gammel (hvor tiden flyr). Han bommet på stigefelt i sommer og traff, så nå er vi klasse 3 på heltid. Stigefelt brenner vist, hilsen Max. Max er en fin storebror til Yoshi og er glad han endelig har fått noen å leke med. Jeg har vært instruktør i agility i høst, og Max stilte opp som lånehund siste gangen. Veldig moro at han er trygg nok til å gå, siden sist jeg prøve å få han til å gå med noen utenom familen løp han rett til meg. Vi har også vært innom Sheltie-VM i Kongsvinger hvor vi hadde mye fint, men ikke full klaff.  Max på Sheltie-VM Max og Yoshi
    • Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...