Stine Pernille Skrevet 24. April 2008 Rapporter Skrevet 24. April 2008 Nydelige bilder! Hiver ved et bilde av lillesøster og Ace, for 1 år siden:
Tyfonia Skrevet 24. April 2008 Rapporter Skrevet 24. April 2008 Lot merke til en liten ting her inne Her ser man bilder av mange søte hunder og barn... men det er ikke barna det sukkes av, det er hundene Det er ikke: "Å, jeg skulle ønske jeg hadde en liten jente/ gutt" Det er "Å, jeg savner å ha (den og den rasen)" Vet det ikke er en side for gravide eller foreldre, men det var litt komisk Selv har jeg fått meg en liten bror for knappe tre uker siden, så når han blir litt eldre, skal han nok sammen med hundene forran kameraet, ja. Man skal tidlig krøkes... Spesielt når det gjelder hunder
EBHouge Skrevet 27. April 2008 Rapporter Skrevet 27. April 2008 Her er mine to yngste på klikkerkurs for barn, da de begge var en del yngre: På bildene under er snuppå på besøk hos eierne sine, som da har en småjente som er godt vant med boxere. Hun deler villig både mat, leker og blokkfløyter: Dette bildet er jeg skrekkelig glad i, selv om det kanskje ikke er veldig godt. Her leker minsten med "gamle" Scott i vannet, den siste sommeren han levde.
Nikki72 Skrevet 27. April 2008 Rapporter Skrevet 27. April 2008 Her er det sengetid for to av mine gullunger
ipadda Skrevet 28. April 2008 Rapporter Skrevet 28. April 2008 Teddy og min bror. litt crappy bildekvalitet, men jeg bare elsker det bildet!!
Tini Skrevet 28. April 2008 Rapporter Skrevet 28. April 2008 Tini Trives godt med både voksene og barn. Her kommer noen bilder av Tini med hennes venner. Min Kusine & Tini Fetteren min & Tini Rose Ungen Til Venninna Mi & Tini
Blondiemamma Skrevet 25. Januar 2009 Rapporter Skrevet 25. Januar 2009 Her er bilder av min yngste sønn som koser seg med Blondie i senga ved leggetid
Sissi Skrevet 25. Januar 2009 Rapporter Skrevet 25. Januar 2009 Så søte Sissi takk! dine også! koselig med hund under dynen, det syntes guttungen min også..
Aisa Skrevet 27. Januar 2009 Rapporter Skrevet 27. Januar 2009 Jenta mi og Aisa har blitt veldig gode venner :rolleyes2:
ipadda Skrevet 27. Januar 2009 Rapporter Skrevet 27. Januar 2009 Ååh Jeg har en bror som er så utrolig flink med hunder. Han ble nettopp 11 år. Jeg har aldri truffet et barn som har så hundeteken, jeg har heller ikke truffet en hund som ikke har likt ham!! Betty ELSKER ham! Sammen med Betty. De kan springe sammen i evigheter, bare springe å spriiinge!!
Ane&Kaiza Skrevet 28. Januar 2009 Rapporter Skrevet 28. Januar 2009 Åååh, for en koselig tråd Nå må jeg prøve å begrense meg *kremt* Sander og Eldar vokst opp på babyteppe sammen Blitt storebror Nåmmin så herlig bilder! Det siste der han låg på magen var jo bare smelt!
Ricco Skrevet 29. Januar 2009 Rapporter Skrevet 29. Januar 2009 Må jo legge ut nokre eg og då... Her er Hero som drar nabojenta på akebrett. Guttene våre på fjelltur i lag med Hero og Goshi. Vision og mitt barnebarn. Alexis, Vision og mitt barnebarn. Begge to vil ha samme leke. Adrian og ei lita Vision. Sander og Vision. (sjekk blikket på Vision) Adrian og Vision på tur. Vision, Sander og Alexis.
Josephine Skrevet 29. Januar 2009 Rapporter Skrevet 29. Januar 2009 Her er min farlige barnespissende kamphund i gjerningsøyeblikket Koser seg i soffan sammen: Kose: Xena er med å leker: Her hu borte å sniker i Xena noen grillpølser på skogstur..
Kathja Skrevet 29. Januar 2009 Rapporter Skrevet 29. Januar 2009 første møte mellom valp og minste-storebror Noen som må lære å klappe valp Fniiis ikke lenge etter valpen flyttet inn.. gutta på badetur Storebror er en flott pute lillebror funker han også Her har zhigan og storebror sovna (og jeg juger ikke! ) Han spruuuuuta ! Hvem er mest spendt på hva som er i julegaven? Har et tonn med flere bilder,men da er jeg redd MOD vil sperre tråden
hanne-pia Skrevet 29. Januar 2009 Rapporter Skrevet 29. Januar 2009 Så mange utrolig herlige bilder da! Noen av mine: Mira og Une Koooooose Felix og jentene Både hund og barn elsker å bade
millis Skrevet 29. Januar 2009 Rapporter Skrevet 29. Januar 2009 Så mange herlige bilder, kjempe koselige å se Lirker inn et nyere bilde tatt av jentungen min og Eldar, hun har nemlig ikke sluttet med å kose seg på magen hans
Sissi Skrevet 29. Januar 2009 Rapporter Skrevet 29. Januar 2009 Så mange herlige bilder, kjempe koselige å se Lirker inn et nyere bilde tatt av jentungen min og Eldar, hun har nemlig ikke sluttet med å kose seg på magen hans *klippe bort bilde* åååååå... så herlig! :P * ønske seg en eldar*
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar