bardmand Skrevet 17. April 2008 Rapporter Skrevet 17. April 2008 Ble helt fascinert av noen av dyrene disse gutta har: http://www.guttapaaskauen.com/terrarie.htm Spesielt noen av knelerne synes jeg var majestetiske. Noen som har erfaring med slikt? Tips til litteratur etc.?
torunns Skrevet 17. April 2008 Rapporter Skrevet 17. April 2008 Jeg bodde i Uganda som barn og hadde knelere som 'kjæledyr', sammen med kameleoner. Har ingen litteratur å vise til, men begge deler er nok mye vanskligere å holde i kalde klimastrøk.
Maria Skrevet 22. April 2008 Rapporter Skrevet 22. April 2008 En kollega av meg driver med knelere.. De er veldig fascinerende. På jobben selger vi vandrende pinner (vanlige, små), taranteller og skorpioner. Ikke noe for meg i alle fall.
ToneS Skrevet 22. April 2008 Rapporter Skrevet 22. April 2008 Syns de er tøffe, men tror ikke jeg skal ha noen selv med det første..
Sissi Skrevet 24. April 2008 Rapporter Skrevet 24. April 2008 Har hatt ganske mange forskjellige arter av terrarie kryp , pinner,tuenbein,kakerlakker osv.. enda ikke hatt gleden av og eie kneler, men det blir nok til det også etterhvert. Pr.dags dato går det bare 8 beinte her hjemme Men utrolig facinerende kryp de der.. har ingen tips om lesestoff om disse akkurat nå. Men er veldig mange hjemmesider og forumer som man kan lese enn masse Danske Ekstotiske insekter Dansk nettside med greit forum. Jan Ove Rein masse linker osv her Er iallefall et sted og begynne og finne ut hva man lurer på
bardmand Skrevet 25. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 25. April 2008 Tusen takk! Masse info der, ja. De flotteste knelerne virker ganske krevende å holde, da, men flotte er de!
Kristiin Skrevet 25. April 2008 Rapporter Skrevet 25. April 2008 Hadde knelere før Kule dyr, men ble redd for den til slutt når den beit meg:p
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar