Gå til innhold
Hundesonen.no

Bill mrk: Treff i Grenland?


Lemen

Recommended Posts

Skrevet
torsdag litt utpå ettermiddagen, fredag før kl 16, og lørdagen litt utpå dagen. På søndagen er jeg på NKK Kr.sand, ellers ettermiddager generelt

Jeg er ledig på de sammen tidspunktene. :ahappy:

Skrevet

Evnt torsdagsmorgen en gang? Da er det sikkert helt 100% fritt for andre.

Eneste er at jeg må være hjemme igjen til kl 11:00, må desverre delta i 1.mai toget i år også, men kan jo hende at dere bare vil rusle bort i byen en tur da, sikkert flott trening for hundene med folk, bråkete korps og div. Og hvis de er litt slitne etter tur fra før :drool:

Camilla, skal du flytte hit? I såfall må vi starte fast ringtrening :whistle:

Skrevet
Evnt torsdagsmorgen en gang? Da er det sikkert helt 100% fritt for andre.

Eneste er at jeg må være hjemme igjen til kl 11:00, må desverre delta i 1.mai toget i år også, men kan jo hende at dere bare vil rusle bort i byen en tur da, sikkert flott trening for hundene med folk, bråkete korps og div. Og hvis de er litt slitne etter tur fra før :)

Camilla, skal du flytte hit? I såfall må vi starte fast ringtrening :drool:

Torsdagsmorgen halv 10? Skal vi møtes ved Hovengasenteret, så kan vi se om vi går i skogen eller om vi tar en tur til byen?

Om dette ikke passer for (Soppen)Camilla så er Sølve og jeg ledig for tur på Hovenga på lørdagen også vi. :whistle:

Skrevet

Passer godt for meg, kan høre med mamma hvem vei vi kjørte sist så kan dere kjøre etter/sitte på? Aris har godt av å strekke litt på beina om morgenen... :whistle:

Skrevet
Evnt torsdagsmorgen en gang? Da er det sikkert helt 100% fritt for andre.

Eneste er at jeg må være hjemme igjen til kl 11:00, må desverre delta i 1.mai toget i år også, men kan jo hende at dere bare vil rusle bort i byen en tur da, sikkert flott trening for hundene med folk, bråkete korps og div. Og hvis de er litt slitne etter tur fra før :D

Camilla, skal du flytte hit? I såfall må vi starte fast ringtrening :D

Jeg har flyttet til utafor Skien jeg nå! Så jeg har ikke nett, derfor var det flaks at jeg kom innom nå. jeg starter GJERNE med fast ringtrening, Nemi trenger det kjempemasse!

Torsdagsmorgen halv 10? Skal vi møtes ved Hovengasenteret, så kan vi se om vi går i skogen eller om vi tar en tur til byen?

Om dette ikke passer for (Soppen)Camilla så er Sølve og jeg ledig for tur på Hovenga på lørdagen også vi. :whistle:

Jeg kan komme torsdag halv ti! Da er jeg trøtt da, men det gjør ingenting! ;)

Bytur er også flotters. Men siden jeg ikke har nett, kan en av dere ringe eller sende sms om det blir forandringer? Hvis ikke jeg hører noe, så er jeg på Hovenga halv ti i morgen. :drool: 92887147.

Ja, hvis dere vil ha miljøtrening rundt hunder og hester på gård med masse folk og bråk, så er det bare å rope ut, jeg liker å få besøk! :)

Skrevet

Okei, dere. For det første, TUSEN takk for tur, det var kjempekoselig! :D

For det andre - jeg er dum. :( Jeg glemte kameraledningen så får ikke lagt ut noen bilder nå, for jeg får de jo ikke inn på pc'en. :rolleyes: Men jeg SKAL få de inn snart. Seinest søndag, men håper på før det. :wub: Rekker det kanskje på fredag. Sorry! Dere har så kule bikkjer. Takk for at dere hjalp meg å få trimma Baghera litt! ;)

Skrevet
Okei, dere. For det første, TUSEN takk for tur, det var kjempekoselig! ;)

For det andre - jeg er dum. ;) Jeg glemte kameraledningen så får ikke lagt ut noen bilder nå, for jeg får de jo ikke inn på pc'en. :rolleyes: Men jeg SKAL få de inn snart. Seinest søndag, men håper på før det. :wub: Rekker det kanskje på fredag. Sorry! Dere har så kule bikkjer. Takk for at dere hjalp meg å få trimma Baghera litt! :D

Takk for en kjempefin tur! :(

Det var kjempekoselig å treffe dere, både to og firbente. Sølve ligger rett ut og er sliiiten etter å ha forsøkt å holde følge med Aris og Baghera. ;) Det er så flott å se to voksne hannhunder som er så reale og greie med hverandre, ikke minst med en liten valp på slep.

Tusen takk for photo-shoot'n, (selv om modellen var litt lite fokusert ..) ;) Du trenger ikke å stresse med å legge ut bilder altså.

Gleder meg til søndag. ;)

Skrevet

Takk for koselig tur i dag, håper vi kan gjenta det snart.

Morsomt å se at tre hanner som aldri har møtt hverandre går så godt sammen! :wub:

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...