Blondiemamma Skrevet 16. April 2008 Rapporter Share Skrevet 16. April 2008 Hadde vært hyggelig om det fantes noen i nærheten av Askim som har lyst til å gå tur med meg og Blondie.. Enten om vi arangerer et treff der eller om man hadde blitt en fast liten "gjeng" som gikk tur sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 18. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. April 2008 Ingen fra indre østfold her altsa?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gina&Corin Skrevet 5. August 2008 Rapporter Share Skrevet 5. August 2008 He he nei Tonje det så dårlig ut:( Ser ut til at det blir bare oss he he.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 5. August 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. August 2008 Jaja, da får vi kose oss på tur vi to da som vanlig hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Luckyliten Skrevet 24. September 2008 Rapporter Share Skrevet 24. September 2008 er fra Skiptvet, men har foreløpig ikke noen hund! blir valpekjøp på oss sommeren 2009, hvis alt klaffer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 24. September 2008 Rapporter Share Skrevet 24. September 2008 jeg bodde i askim... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 24. September 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. September 2008 Så koselig da Maren og Lukyliten.. Si fra om dere vil gå tur en dag Og Maren. Vi har forresten to fellers venner. .Rita og Lill ser jeg på nettby, så det kan jo hendes vi møtes lell.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 25. September 2008 Rapporter Share Skrevet 25. September 2008 ja, men jeg har ingen mulighet til å frakte hundene mine til askim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gina&Corin Skrevet 5. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2008 Kan du ikke ta bussen med dem eller få typen din til å kjøre deg hit med hundene da Maren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 5. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2008 det er ikke så lett da... har en del skolearbeid også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 8. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2008 count me in Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 8. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2008 Lill, når du får bil kan du jo hente meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 8. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2008 Hehe, det er jo enda lenge til og jeg regner (og håper) vi har noen treff før da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda Kristin Skrevet 10. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2008 Jeg er ny og fra Østfold. Cesar, en Jack Russel Terrier, kommer til oss i neste uke. Jeg er med bare han kommer og får roet seg litt i hjemmet. Mvh Linda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Luckystaff Skrevet 13. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2008 blir helt klart med på turer når vi får valpen vår... går alt etter planen blir tispa parret i januar/februar, og vi får valpen i mai/juni...det er leeenge til, men absolutt verdt det! håper dere fortsatt er interessert i turer om 6-7 måneder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 13. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2008 blir helt klart med på turer når vi får valpen vår... går alt etter planen blir tispa parret i januar/februar, og vi får valpen i mai/juni...det er leeenge til, men absolutt verdt det! håper dere fortsatt er interessert i turer om 6-7 måneder! Selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Luckystaff Skrevet 13. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2008 Flott!! fin måte å få sosialisert valpen på i tillegg til kurs og kjente hunder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 13. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2008 Husk at man er alltid velkommen på tur selv uten hund om man har lyst Nå må vi nesten få til noe snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 13. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2008 langt å kjøre til Oslo hver gang vi skal på treff Blir snart en egen gjeng her hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda Kristin Skrevet 13. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2008 Samme her. Syntes det er kos at noen vil møtes så hundene kan møtes og valpene kan få litt erfaring. Gleder meg allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Luckystaff Skrevet 13. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2008 hmm...kanskje jeg blir med uten hund neste gang dere skal treffes!? koselig å bli kjent med andre i hundemiljøet uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 13. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2008 Men dere, skal vi avtale noe? Trenger jo ikke å være langt med tanke på LK sin valp, men bare så vi blir litt kjent og slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda Kristin Skrevet 13. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2008 Hadde vært koselig det da. Greit å bli litt kjent før man kommer med hunden. Mvh Linda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gina&Corin Skrevet 13. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2008 Bare og si tid og sted så kommer vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 13. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2008 Vi kommer også Bare si i fra.. Eneste dag som passer litt dårlig er tirsdager, for da er jeg først på jobb og så på hundeklubben å trener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar