tm100004 Skrevet 13. April 2008 Rapporter Share Skrevet 13. April 2008 på disse bildene er lillegutt rundt 4-5 mnd Vi var så heldige å få kjøpe han av skogbjørnen kennel i mai ifjor Han er født 30.03.07 og hele navnet hans er Skogbjørnens Noble Star. Desverre så har han bare en testikkel, men vi har prøvd oss i ringen forde. Han har blitt stilt ut i to valpeshow og har blitt BIR og BIM To gode venner, Frøya og Thor. her er vi en tur i skauen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 13. April 2008 Rapporter Share Skrevet 13. April 2008 Fine bilder, men noen av de er alt for store. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100004 Skrevet 13. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. April 2008 jeg prøver å fikse de nå men i photobucket står det at de er 400*533. så skjønner ingenting nå nei <_< jeg ga opp, hvorfor får jeg det ikke til? minska de ned til 300 tilogmed. jaja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 6. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2008 Så nydelige de er! vi har så lyst på en nuffe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar