Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva slags hundeseng har du?


HippiPippi

Recommended Posts

Hei hei

denne tråden er laget for å se hva slags senger folk bruker til sine hunder.

Det er alltid artig og se hvordan andre har det :icon_redface::ahappy:

Dette er Theo sine senger:

gfjghj.jpg

Her sover han når han er på rommet mitt

ioyuo.jpg

her sover Theo på natten. inni Buret sitt. oppi sengen min.

denne.jpg

Denne puten sover han på i stuen

utyuiui.jpg

Ellers sover han på gulvet

:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin seng Theo har! For tiden må vår rottweiler-frøken nøye seg med hjemmelagd seng. Brukte bare et stykke madrass og sydde rødt fint trekk på. Enkelt og greit. :flowers: Om natta har hun en egen enkeltmadrass med pute og pledd utenfor soverommet vårt. (har t.o.m egne sengetøysett. :rolleyes: ) april.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taika har egentlig ikke noen egen seng, hun ligger der hvor det passer henne. Men de stedene hun oftest ligger er:

i sengen min:

Sovesenga.jpg

og i en stol som står på rommet mitt:

sovestolen.jpg

Når jeg er på skolen, ligger hun som regel i en kurv nede i gangen. Da har hun kontroll på hvem som går inn og ut :flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofaen er vel den som blir brukt mest hos oss:

IMG_7792.JPG

IMG_7790.JPG

Ellers så har de to sånne plastsenger som "Sille" har avbildet, bare i blått og svart, med skumgummimadrass i. Decoy (tolleren) bruker også skinnstolene vi har stående i stua, men jeg tror ikke vi har noe bilde av det :flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er Theos seng som står på soverommet, han foretrekker den når han skal sove. Og når det er tid for kos, kommer han i sengen.

Sovemer.jpg

Han har også en i samme stil, men som er en "vanlig" hundeseng som står på stuen. Men stor der han sover mest er i sofaen :flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre to har hver sin seng.

Men bruker de ikke så mye på dagtid egentlig.

Shibaen sover i sin på soverommet om natta, mens Gårdisen foretrekker å være fotvarmer i mors seng.

Bilde009.jpg

Hampus er overbevist om at det faktisk er plass til to i samme seng.

Linus synes den intime broren er litt meget i blandt.

Bilde052.jpg

Linus koser seg i senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun reinskinn, Renate? :P

Jeg kjøpte et reinskinn til hundene, men det er så hiiimla stivt... Det er ikke så lenge siden det ble "skrellet av reinen" og hengt til tørk heller så jeg antar at det kanskje er bruk som må til for å få det mykere? Har "knekt" det opp i alle kanter og brettet på det og det ble mye bedre men det er enda ekkelt-stivt. Kan ikke legge det i ei hundeseng eller et bur slik som det er nå f.eks..

Noen som har peiling på reinskinn da? :flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en stor kurv med et teppe i, men den brukes mest til å oppbevare leker i. Både Pippin og Symra ligger helst rett på gulvet, jeg tror det fort blir for varmt med tepper og stæsj når man har så mye pels. De ligger i stoler og sofaer også, men har vel egentlig ikke noe eget sted. Burde de ha det?

Slik ser kurva ut, med Pippinbaby oppi:

Pippinikurv.jpg

Denne Ikeasenga bruker de av og til da:

IMG_1018.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har hundene en bia bäd de deler på i stua, og en madrass på soverommet mitt. Om natten sover Vesla helst i senga mi, og Chili på sofaen(med hode på pute og fleecepledd rundt seg, selvfølgelig). Før hadde de en slik, som de likte veldig godt, men etter at Chili hadde et lite uhell på den måtte den kastes. Vurderer å kjøpe en ny til henne og en sånn her til Vesla, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har hundene en bia bäd de deler på i stua, og en madrass på soverommet mitt. Om natten sover Vesla helst i senga mi, og Chili på sofaen(med hode på pute og fleecepledd rundt seg, selvfølgelig). Før hadde de en slik, som de likte veldig godt, men etter at Chili hadde et lite uhell på den måtte den kastes. Vurderer å kjøpe en ny til henne og en sånn her til Vesla, hehe.

åååå blomsten var sååå søt :flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...