bonaqua Skrevet 12. April 2008 Rapporter Skrevet 12. April 2008 En ting jeg har lurt litt på. Vet noen hvorfor bikkja ser i taket når den dunker hodet borti bordet? Det har skjedd flere ganger, og det virker jo som om bikkja tror det er noe fra taket som "detter" ned i huet på henne. Det er kanskje et dumt spørsmål, men kanskje det er flere hunder som gjør det samme? Eller er vår hund bare "rar".
Renate A Skrevet 12. April 2008 Rapporter Skrevet 12. April 2008 Refleks kanskje? Når jeg skaller i en hylle så går hodet automatisk oppover og bakover i ren refleks
bonaqua Skrevet 12. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 12. April 2008 Ja det er vel det. Er bare litt komisk å se på. Ikke at hunden slår seg, men måten hun titter opp i taket etterpå.
Renate A Skrevet 12. April 2008 Rapporter Skrevet 12. April 2008 Ja det er vel det. Er bare litt komisk å se på. Ikke at hunden slår seg, men måten hun titter opp i taket etterpå. Hi hi kanskje hun ser etter stjernene som flyr rundt hodet hennes...
LeneG Skrevet 12. April 2008 Rapporter Skrevet 12. April 2008 Hi hi kanskje hun ser etter stjernene som flyr rundt hodet hennes... Hehe. Morsomt Renate
ToneS Skrevet 12. April 2008 Rapporter Skrevet 12. April 2008 Det har jeg aldri tenkt på, men det er sikkert refleks, som Renate A skriver....
tm100021 Skrevet 13. April 2008 Rapporter Skrevet 13. April 2008 Det har jeg aldri tenkt på, nå har jeg ingen ting hundene kan akkurat skalle i, så jeg ser det jo ikke i hverdagen.
Peers Skrevet 13. April 2008 Rapporter Skrevet 13. April 2008 Min lille skaller ørten ganger om dagen (nei, hun er ikke helt smart ), men hun reagerer ikke på den måten du beskriver. Hun merker ikke at hun skaller engang, så da blir det ikke gjort noe stort nummer ut av det.
Nikki72 Skrevet 13. April 2008 Rapporter Skrevet 13. April 2008 Min hund har en tendens til å løpe rund etter halen sin. Når han stopper etter flere runder så titter han opp i taket. Kanskje hunden din også blir svimmel når den skaller hodet.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar