Gå til innhold
Hundesonen.no

Bronsjemerke prøve og klasse 1 i Grenland Hundeklubb :)


Guest Vicky

Recommended Posts

Her er noen bilder fra trenings helgen vår :) Hadde Joachim på besøk i tillegg, så det har vært en nokså perfekt helg :) Passa bra for å muntre meg opp.

Vi hadde bronskemerke prøve i Grenland hundeklubb og klasse 1, så jeg tok bilde av mine agility venner :P Fikk ikke tatt noe med meg, men det er nå så... skal legge ut med meg senere, noen tok for meg, så de sender snart :P Vicky vant uoff klasse 1 :P Ingen feil :D Hun fikk også bronsjemerket. der hadde hun et riv da... men ellers gikk det kjempe bra :P Hun hadde et utrolig godt driv.. nå kjenner vi oss klare til å prøve igjen i klasse 1 offisiellt :P

Hele gjengen er klar for agility

gjengen8xc.jpg

Sandra, en av mine beste venner :D:D

sandra7es.jpg

sandra27gm.jpg

Sandra og Balder går ag

balder19zm.jpg

balder24kp.jpg

balder35rk.jpg

Sa noen pølse?

balder42bd.jpg

Phalenen Dennis er klar for bronsjemerket :P

dennis7sr.jpg

se de søte ørene :)

dennis23uv.jpg

Her er de i gang

dennisagility3rs.jpg

dag25bs.jpg

dag31jd.jpg

dag48go.jpg

dag52wq.jpg

Det tar på kreftene :P

ferdigd9od.jpg

Machi og Yvonne setter igang :D

machi0li.jpg

machi28pe.jpg

Mozart og Thes går ag for aller første gang

mozart5ek.jpg

Han er skikkelig ivrig!

mozart27gc.jpg

mozart35de.jpg

mozart40zm.jpg

thes er trøtt :P

therese4ur.jpg

My og Sol går agility for aller første gang offisiellt

my8ai.jpg

my20zc.jpg

my36vu.jpg

myogsol0tx.jpg

Jeg vil gå klasse 1 nå!!! få rævva i gir far!

mrgandhi4ru.jpg

Bjørn og Mr Gandhi er klar for klasse 1.(rakk desverre ikke å ta bilder av dem i aksjon.) Bjørn er den flinke og morsomme instruktøren vår, og faren til Thes :D

bjrnogmrgandhi5so.jpg

Tussi går Agility :D Eneste dalmantineren jeg kjenner med farten til en BC :D

tussi7jt.jpg

Tessa, Grenland hundeklunns lille prinsesse. henne er det fart i!

tessa9fr.jpg

tessa29ht.jpg

Så var det tid for kanel boller, brus, kanel kake, vaffler og Yvonnes kjempe gode kake som du ser på bildet!

kake6gw.jpg

Dommeren gir oss tips og triks i pausen(hun som står oppreist i hvit genser)

dommer0tl.jpg

My(står oppreist) og oldemoren Læss leker

myoglss4du.jpg

Læss sier ifra når det trengs:D

lsssierifra3kh.jpg

Læss, Sol og My(Sol er jenta som kennel Sol`s amazing er oppkalt etter, også er Vicky oppkalt etter henne(hele navnet hennes er Sol Victoria).

lsssologmy7db.jpg

Meg og Joachim, verdens beste gutt :D Har masse bilder av ham, men får ikke legge ut hvor han viser ansiktet tydelig :P

lovers4tk.jpg

Spice viser at han er verdens peneste :D Han er en 75% ranch aussie. ME LIKE! Finnes få som er så bra som ham :) Han er kun 5 mnd.

spice7yt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse flotte bilder! :) *elsker bilder* Hihi..

Nååh.. sååå søte dere er da! :)

tusen hjertelig takk :P hyggelig å høre sånt.. :P Vi hadde en kjempe korslig helg. er bare enda mer forelska.... har bestemt oss for at hvis vi holder sammen til neste år skal han gå på vgs her i skien så han må flytte hit :) Blir fint å kunne se hverandre oftere.... men uansett er han verdt å vente på :D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så masse fine bilder :) den kaka så god ut altså :-o :)

Dere var søte sammen ja :)

hihi, det var den og :P :P hele ble hvertfall spist opp... mange av stykkene ble det av meg :oops:

Takk for at du syns det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser kjempegøy ut med ag :mrgreen: Og iallefall viss psusegodbiten er kake OG kanelruller, det beste i hele bakeverdenen :)

JAA :):P kom å tren med oss en gang :P her er det kake, og alt :) noen ganger har vi til og med middag og desær. hehe... folka i klubben er glade i å lage mat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder.. :)

Så ut som dere koste dere.. :)

Du og Joachim var jo søte sammen.. hehe..  

Hvor ble det av bildene av Vicky?  :-o

Tusen takk :D

ja, det var det da :D kommer bilder av henne så snart som mulig :P de andre på agilityen tok masse bilder, så jeg regner med jeg får dem imorra :P vi har tatt et veldig fint bilde med gjengen samlet rundt, og oppå møna :) ble råstilig... med meg og Vicky på topp, hehe.... skal legge dem ut så snart jeg får dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på dere to da!! :) :) :P Søte er dere!!  

(hehe, vil han ikke at du legger ut "hodebilder" av ham ? :P:D)

hehe, han hater å bli tatt bilde av :D jeg har tatt en god del fine bilder med ham.. fikk til og med tatt et fint portrett bilde av ham :) også har jeg bilde hvor han sover... hihi... han lager så søte lyder når han sover.. han snorker, men på en utrolig søt måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:):):P:P:P Da er du forelska, når snorking er søtt!!!! :P:P:P:)

Men er kjempe glad på dine vegne!!!! Finnes ikke bedre følelse.... :D:D

Kjempe fine bilder!! :D Tequila har bronsemerket i ag hun også!!! :D

hihi... han snorker utrolig skjønt... deilig å høre på... :D det er så harmonisk og myk snorrking... *savne* blir bare mer og mer forelska for hver gang jeg tenker på ham.... :)

fint du likte bildene :D morro med bronsje merket... har grua meg en stund nå :D endelig torde jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...