Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva er kjærlighet ?


ipadda

Recommended Posts

En liten og lykkelig sjel, det er det du er.

Alltid med et smil om munnen, når du møter meg i døren etter timer alene.

Ingen kan elske deg som jeg gjør, ingen kan beskytte deg slik jeg kan, ingen kan stolt si de er verdens heldigste hunde-eier slik jeg kan om deg!

Til og begynne med,ville du ikke ha noe med lille Betty og gjøre, men du så at jeg fikk glede av henne, og delte gleden med meg.

Hvordan er det mulig og ikke elske deg!?

Jeg hadde gitt opp alt for deg, koste hva det koste ville.. bare for at du er min, for at jeg er så glad i deg!

Ingen andre kan måles med deg, ingen kan gi meg den gleden du gir, ingen kan elske meg slik du gjør.

Det finnes ingen kjærlighet som kan måles med den jeg har til deg! Du har en spesiell plass i hjerte, en plass ingen andre kan romme.

Takk for at du er min, Lille Teddygutt, Jeg elsker deg!

Vi fikk i oppgave å skrive et dikt/tekst om hva kjærlighet er, og hvilken kjærlighet kan vel måles med den du har til din hund ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig :) !

Som jeg pleier å si - jeg har enkelt og greit verdens vakreste hunder både til sinns og utseende - uansett hva - sånn er det bare!

Feil har ingen av dem, i mine øyne - for de er akkurat som de er - for store ører, for små ører, for lett hode, snipete eller ikke! De er mine engler og det er akkurat sånn de skal være og som gjør hver og en til den de er!

Ubetinget kjærlighet begge veier - helt utrolig at det går an å være så heldig.....!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget denne videoen til min hund.

Det var i en periode hvor hun var skadet at jeg lagde videoen og jeg mimret over alt vi hadde gjort sammen og da kom virkelig følelsen over hvor glad jeg er i hun og man skal sette pris på hver dag man har sammen dem :)

Koselig tråd og kjempe fint dikt til din hund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig.. Folk rundt synes sikkert vi er snåle.. Men de vet ikke hva de går glipp av :) . Hunder er spessielle. Ingenting kan endre mitt syn på det.

Fint dikt forresten =) .

Et liv uten dyr er et uverdig liv er mitt "Motto". Og ingen dyr kan måles med hunder =) . De er noen utrolige skapninger som alltid stiller opp uansett.. En mer trofast venn finnest ikke =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi tusen takk :blink:

i hvilke sammenheng da ? :lol:

hehe.. nei vennskap til menneke og hund da.. siden du var så godt i gang.. de første handla jo om kjærlighet..

neste kan handle om vennskap og tillit mellom en hund og en eier..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...