Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK kr.sand

Arielle

Recommended Posts

Skrevet

Vurderer sterkt og melle på i juniorhandling begge dagene og kanskje lydighet en av dagene, men er det noen som vet om hytter eller noe sånt i nærheten? Hvordan går det og gå juniorhandlig og lydighet på samme dag? Rekker jeg begge deler?

Har alltid lurt på hvilke spørsmål du får om rasen din... er det noen som kan svare på det? Hva burde jeg kunne?

Skrevet

Bare et obs, i fjor ble lydigheten lagt til et helt annet sted grunnet plassmangel, og det blir i såfall fryktelig vanskelig å starte flere ting samme dag. Veldig glad jeg ikke fulgte planen og meldte på begge for å si det sånn.

Skrevet
Her er hvertfall link til en kjempe koselig camping plass som vi lå på for et par år siden. Kjempe fine tur områder.

Hamresandencamping

Hvor langt er det derfra til utstillingsplassen da?

Skrevet

Utstillingen i år skal være i gimlehallen, og ikke i sørlandshallen som tidligere. Gimlehallen ligger nærmere sentrum, ved universitetet.

Lydigheten og agilityen skal gå på Dønnestad, som er et stykke unna. Mellom Kjevik (flyplassen) og Hamresanden (den den var ifjor)

Lydighet og utstilling/juniorhandling samme dag kan bli vanskelig.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Interessant undersøkelse. Jeg lurer litt på hvor relevant spørsmål om kjønn er. Og er det uinteressant med folk som ikke eier hund per i dag, men kanskje passer, har hatt, skal ha osv?
    • Hei! Vi er en bachelor-gruppe fra Høgskolen i Østfold som skal utvikle en applikasjon for hundeeiere. 🐶 Målet med appen er å gi en bedre turopplevelse for deg og din hund, ved å gjøre det enklere og raskere å finne turstier som passer deres behov. Vi vil derfor stille hundeeiere noen spørsmål, og håper du vil ta deg tid til å svare på vår undersøkelse. Det vil ta rundt 3 minutter 😊 https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdBufjg3yT9ZUTtD9Qd1aG_mtBd6xKl91J0VVUJpInzE_nh-Q/viewform?usp=header
    • Har gått helt fint med tispen min, ho spiste andre dagen mer normalt og nå spiser ho som før igjen. Ho går veldig bra også er veldig aktiv nå både før også etter fjernet stingene så tror det er temmelig individuelt det der egentlig fra hund til hund. Tispen min har endelig lagt på seg mer igjen også etter operasjonen da ho gikk ned i vekt før operasjonen ettersom tilstanden så det begynner bli veldig bra 😊
    • Har nylig vært gjennom det samme med min tispe på snart 9 år. Hun var for det meste i sengen sin den første uken, så vi gå henne våtfor og vann ved sengen (hun nektet å spise tørrfor, så hun fikk vårfor i ca 10 dager). hun beveget seg litt mer etter 7 dager, men ble ikke seg selv før stingene ble tatt av
    • Dette avhenger nok en del av individ, men jeg tenker nå at både puddel og bichon-rasene er gode alternativer. Jeg mistenker at puddel generelt er mindre sære enn bichon, men de har også sine særegenheter. Jeg vil anbefale dere å dra på utstilling eller rasetreff for de ulike rasene og møte ulike individer og oppdrettere og eiere av alternativene, så får dere litt mer følelse med hvordan de er. En del av de små terrierrasene kan også være allergivennlig. De er strihåret og må nappes. Men de kan også være en del striere, ha mye jaktlyst og krever mer aktivitet.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...