Gå til innhold
Hundesonen.no

lurer bare på en ting..

Recommended Posts

Skrevet

skal se om vi kan få laget en sånn tråd... en slags profiltråd.... takk for at du gav meg ideen Silje, finsklapphund!! :)

Skrevet

hvorfor ikke på det nye forumet lage et profilside til hvert medlem. altså man kan klikke på brukernavnet og så kommer det opp informasjon. (alder, bosted, hjemmeside, PM, hunderase div.) Så kan man bare klikke på det medlemmet man vil vite mer om og sånn. Det er ihvertfall veldig kjekt.

Skrevet

er enig med Djervekvinnen... hadde vært morro med en egen profil side hvor vi kan legge ut et par bilder, og skrive litt :) det er litt korslig for andre medlemmer å kunne kikke på profilen :) Mener jeg da...

Skrevet

En oppfordring til alle!!!! Skriv under interesser på profilen hva hunden heter, alder, rase og ellers vi det er noe...Så har vi iallefall noe midlertidlig :wink:

Skrevet
En oppfordring til alle!!!! Skriv under interesser på profilen hva hunden heter, alder, rase og ellers vi det er noe...Så har vi iallefall noe midlertidlig :wink:

Synes jeg var en god idè, så nå har jeg gjort det :) Men jeg gjorde det veldig enkelt da... :)

Skrev omtrent detta: Hund:Romeo Rase:Stor Puddel Alder:6 år Meg:Julie, 14 år

Skrevet
Det er ikke mye vi får skrevet... Kun to- tre setninger...

Fikk skrevet litt jeg da: Aro, Rhodesian Ridgeback gutt på 2 år, Shaylee, Norfolk Terrier født 1 aug 05. Anne 24 år.

Skrevet
Hva er egentlig forskjellen om man trykker på navnet, eller flytter pilen litt ned til høyre og trykker på profil der :?

Det lurer jeg og på...det er da grenser for latskap da... :?

Skrevet
Det må da gå an å kunne legge in forslag vel! Uten å bli kritisert her :D Alt er opp til de som lager forumet uansett!!

bare å spørre i vei :D man skal ikke bli kritisert for det.

Skrevet
Det må da gå an å kunne legge in forslag vel! Uten å bli kritisert her :D Alt er opp til de som lager forumet uansett!!

Selfølgelig er det lov å komme med forslag :D Og jeg kristiserte ikke, jeg bare spurte om et spørsmål! Det er lov det og :wink:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...