nikita73 Skrevet 4. April 2008 Rapporter Skrevet 4. April 2008 Hei igjen=) Svarer i ny tråd, siden det ble en del spørsmål jeg gjerne vil svare på! Aller først, alle musene har det bra og lever i beste velgående. De har begynt å ta til seg fast føde nå, så om noen uker er de klar for å slippes. PUDDELLOVER: Wow , det syns jeg er beundringsverdig! Har du tenkt på å faktisk beholde de siden de vil bli særdeles tamme siden du mater dem for hånd? Eller det kan bli litt dumt siden du sikker har forskjellige kjønn! Lykke til :-) Jeg har ikke tenkt å beholde de, dette er ville dyr og er ikke ment for å leve i et bur. De er faktisk ikke så veldig tamme, de biter og viser at de er uttrygge(heldigvis). TOFFUS: Så bra at du tar de av deg! Men,hvis de blir vant med å få servert mat, uten å måtte lete etter den, blir det ikke mye vanskeligere for de å overleve når du slipper de ut? Jeg gjemmer maten forskjellige plasser, så de må lete. Her blir ingenting servert på sølvfat hehe PAPILLON: Synes nå at ville dyr bør forbli i naturen hvis mulig Helt enig med deg! Men i dette tilfellet hadde vi ødelagt reiret til musene og de hadde ikke hatt mulighet til å leve alene riktig ennå=)
LB_Shira Skrevet 31. Mai 2008 Rapporter Skrevet 31. Mai 2008 Så mega søte de er De kunne ikke ha havnet i bedre hender. Du gjør en knall bra jobb.
puddellover Skrevet 31. Mai 2008 Rapporter Skrevet 31. Mai 2008 Du har gjort en fantastisk jobb,premien blir nå å slippe dem fri da :-)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar