Kristiin Skrevet 23. April 2008 Rapporter Skrevet 23. April 2008 Jeg vet ikke helt. Iallefall en plass hvor vi ikke møter på så altfor mange. Estenstadmarka kunne jo vært en mulighet igjen da Blir med da jeg
ToneS Skrevet 24. April 2008 Rapporter Skrevet 24. April 2008 Kan ikke på lørdagen jeg. Skal sitte lammingsvakt hele fredagsnatta og er sikkert veldig trøtt hele lørdagen, har derfor tenkt å sove -_-
Guest Christine Skrevet 24. April 2008 Rapporter Skrevet 24. April 2008 Supert, Kristin! Kan ikke si 100% at jeg kan enda, men slenger ut svar i morgen
Kristiin Skrevet 24. April 2008 Rapporter Skrevet 24. April 2008 Supert, Kristin! Kan ikke si 100% at jeg kan enda, men slenger ut svar i morgen Yes!
Ingvild Skrevet 25. April 2008 Rapporter Skrevet 25. April 2008 Jeg kan heller ikke bli med på tur i morra, dessverre (fyllesjuk + russerevy + grilling i regnværet).
Kristiin Skrevet 25. April 2008 Rapporter Skrevet 25. April 2008 Okey, tar det en annen gang da;) Fresten Christine, kan ikke komme på uts. på søndagen .. Er komfermant og må i kirka på søndags morgenen :s
Huldra Skrevet 25. April 2008 Rapporter Skrevet 25. April 2008 Hmm.. vet ikke helt hvor jeg skulle legge denne, men noen av de bildene jeg tok på hundetreff sist tirsdag ligger i alle fall ute i galleriet på hjemmesiden nå.
Ingvild Skrevet 26. April 2008 Rapporter Skrevet 26. April 2008 Hmm.. vet ikke helt hvor jeg skulle legge denne, men noen av de bildene jeg tok på hundetreff sist tirsdag ligger i alle fall ute i galleriet på hjemmesiden nå. Artige bilder
lise og bajas Skrevet 26. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 26. April 2008 så koselige bilder Huldra!
Huldra Skrevet 28. April 2008 Rapporter Skrevet 28. April 2008 Kommer du på tirsdagen også eller? Spør du meg? Jeg vet ikke helt, hadde egentlig ikke tenkt det, men..
lise og bajas Skrevet 28. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 28. April 2008 jeg får det ikke til i morgen hvertfall. Det får vente til neste tirsdag
ToneS Skrevet 28. April 2008 Rapporter Skrevet 28. April 2008 Typisk da, når jeg skal prøve å få det til (spesielt for å møte deg og Bajas) kommer dere ikke..
lise og bajas Skrevet 28. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 28. April 2008 Typisk da, når jeg skal prøve å få det til (spesielt for å møte deg og Bajas) kommer dere ikke.. om du har lyst så kan vi jo møtes på dagtid om du har mulighet?
ToneS Skrevet 28. April 2008 Rapporter Skrevet 28. April 2008 om du har lyst så kan vi jo møtes på dagtid om du har mulighet? Joda, men går jo på skole, og kommer meg ikke hjem før i 5 tiden om ettermiddagen.. (men vi kan jo sende PM, så slipper alle å lese alt dette.. )
lise og bajas Skrevet 28. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 28. April 2008 Joda, men går jo på skole, og kommer meg ikke hjem før i 5 tiden om ettermiddagen.. (men vi kan jo sende PM, så slipper alle å lese alt dette.. ) hehe...blir vanskelig å få det til på kveldstid denne uka. torsdag eller fredag er en mulighet faktisk
Bonitapia Skrevet 28. April 2008 Rapporter Skrevet 28. April 2008 spent på bajas jeg også... Hmm.. Fikk ikke til å komme på hundetreffet forrige tirsdag. Og blir noen uker til Bonita og jeg kommer oss på treff. Men om du har mulighet til å treffes en dag er det bare å rope ut..
lise og bajas Skrevet 29. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 29. April 2008 spent på bajas jeg også... Hmm.. Fikk ikke til å komme på hundetreffet forrige tirsdag. Og blir noen uker til Bonita og jeg kommer oss på treff. Men om du har mulighet til å treffes en dag er det bare å rope ut.. om du har mulighet på dagtid så kan vi jo møtes en plass på fredag?formiddag?
ToneS Skrevet 29. April 2008 Rapporter Skrevet 29. April 2008 Kanskje det også er flere som vil være med på treff/tur på fredag?
Bonitapia Skrevet 30. April 2008 Rapporter Skrevet 30. April 2008 om du har mulighet på dagtid så kan vi jo møtes en plass på fredag?formiddag? Det kan vi godt. Har ingen planer på fredagen.
lise og bajas Skrevet 30. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 30. April 2008 Det kan vi godt. Har ingen planer på fredagen. yeay...Det blir morro for Bajas. Håper været holder seg like bra ! Du kan bestemme når og hvor
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar