Gå til innhold
Hundesonen.no

Er vi mange ?


lise og bajas

Recommended Posts

  • Svar 257
  • Created
  • Siste svar
ble det tur på dere folkens? jeg gleder meg til tirsdag jeg nå.

Jeg kan ikke på tirsdag jeg nå.. :icon_redface: Skal i bursdag.. Og jeg som hadde gledet meg til å treffe dere! :P (siklet litt etter Bajas når han var inne til omplassering til Charlottes.. :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke på tirsdag jeg nå.. :P Skal i bursdag.. Og jeg som hadde gledet meg til å treffe dere! :icon_redface: (siklet litt etter Bajas når han var inne til omplassering til Charlottes.. :P )

han var jo ikke der så lenge. Var ikke mer enn et par dager før jeg fikk panikk og måtte si at han skulle ingen plass for han er MIN.......hehe. Har hatt ham siden han var 6 uker jeg. Nydelige duttebassen min. Han er verdens beste. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han var jo ikke der så lenge. Var ikke mer enn et par dager før jeg fikk panikk og måtte si at han skulle ingen plass for han er MIN.......hehe. Har hatt ham siden han var 6 uker jeg. Nydelige duttebassen min. Han er verdens beste. :icon_redface:

Mmm , han er nydelig.. :P Men kunne uansett ikke hatt han sammen med lille Maja.. :P

Men til topicen igjen: kan du ikke komme neste tirsdag på rotvoll også da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm , han er nydelig.. :icon_redface: Men kunne uansett ikke hatt han sammen med lille Maja.. :P

Men til topicen igjen: kan du ikke komme neste tirsdag på rotvoll også da?

Det vet jeg ikke enda.

Jeg garanterer at du kunne hatt ham sammen med lille Maja , for Bajas er så snill med alle.Legger seg ned for å leke med små hunder og bitte små valper.Vi har en liten j.r.t som nabo,den er 3 mnd og veldig liten.Bajas er utrolig forsiktig og vil helst bære den rundt i nakkeskinnet som en valpemor.Valpen henger i ørene og i leppa til Bajas uten at han reagerer i det hele tatt...hehe...såååå søt vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ikke enda.

Jeg garanterer at du kunne hatt ham sammen med lille Maja , for Bajas er så snill med alle.Legger seg ned for å leke med små hunder og bitte små valper.Vi har en liten j.r.t som nabo,den er 3 mnd og veldig liten.Bajas er utrolig forsiktig og vil helst bære den rundt i nakkeskinnet som en valpemor.Valpen henger i ørene og i leppa til Bajas uten at han reagerer i det hele tatt...hehe...såååå søt vettu.

Herlig! Gleder meg til de møtes en eller annen gangen! :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trooor vi kommer på hundetreff i dag, men må se an Tulla litt. Hun hadde en rævva dag i går og var skikkelig sur og gretten, muligens fordi øreproblem har dukket opp igjen som følge av homeopatibehandling.. Ikke helt sikker, men skal se hvordan hun er i dag, og hvis hun virker OK kommer vi. Aynï skal få ligge i bilen tror jeg, hun går ikke så veldig fort akkurat..! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...