Angilja Skrevet 12. April 2008 Rapporter Skrevet 12. April 2008 Vi kan bli med fredag og søndag, lørdag må jeg jobbe et par timer midt på dagen.
Monab88 Skrevet 12. April 2008 Rapporter Skrevet 12. April 2008 Lise med Bajas Heidi med Pippin og Symra Ingvild med Tinka Marie med Ask Scoripoen84 og Betty med Buster og Decoy. Malin (malinck) med Sita Tone Sofie med Maja Dratini SD Fenrisgutten Bonitapia Line med Freya og Callaway Tonje med Ike Huldra med Tulla Siri & Babs Kristin med Zorba Maja med Twinki og Blomst ** Bastian... med gamlefar Bastian og lille nykommern Lucha. Astridk med Madonna og Kira Cavalita med Oscar og Tequila (og Marco 3 dager i uka... ) Andrea med Tessa Cavkooik med Rino, Theo, Siri og Timmie Christine med sine to Monab88 med Bella Skriver meg på trøndertråden, tur vet jeg ikke om jeg får til å bli med på.
Guest Christine Skrevet 14. April 2008 Rapporter Skrevet 14. April 2008 Ja, hva blir det til? Greit å planlegge i god tid.
Kristiin Skrevet 15. April 2008 Rapporter Skrevet 15. April 2008 Lise og Bajas kan jo bestemme siden de er trådstarter
lise og bajas Skrevet 15. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 15. April 2008 problemet e at æ får mest sansynlig ikke til å være med da æ må still opp å passe barn for ei venninde Føle mæ skikkelig dum men... Venner kjæm liksom først
Kristiin Skrevet 15. April 2008 Rapporter Skrevet 15. April 2008 problemet e at æ får mest sansynlig ikke til å være med da æ må still opp å passe barn for ei venninde Føle mæ skikkelig dum men... Venner kjæm liksom først begge dagene?
lise og bajas Skrevet 15. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 15. April 2008 begge dagene? hele helgen ser d ut til...det er litt krise
Ingvild Skrevet 15. April 2008 Rapporter Skrevet 15. April 2008 Ok... Verken Christine eller jeg kan på fredag, så for oss passer lørdag definitivt best.
lise og bajas Skrevet 15. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 15. April 2008 jeg kan jo selvfølgelig bestemme at det skal være på lørdag kl 11 *fniser*
ToneS Skrevet 15. April 2008 Rapporter Skrevet 15. April 2008 Ja , det syns jeg... lørdag passer bra for meg, (tror jeg...)
Huldra Skrevet 15. April 2008 Rapporter Skrevet 15. April 2008 Har ikke så mye å si for min del. Jeg har ikke mulighet lørdag, men hvis det passer best for andre, så skal ikke jeg stå i veien, liksom! Vi møtes vel sikkert andre ganger, håper jeg.
lise og bajas Skrevet 16. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 16. April 2008 Har ikke så mye å si for min del. Jeg har ikke mulighet lørdag, men hvis det passer best for andre, så skal ikke jeg stå i veien, liksom! Vi møtes vel sikkert andre ganger, håper jeg. vi setter opp en ny dato , enig huldra? ble heftet i helgen jeg . sukk
ToneS Skrevet 16. April 2008 Rapporter Skrevet 16. April 2008 vi setter opp en ny dato , enig huldra? ble heftet i helgen jeg . sukk Jeg er enig.. Det passer ikke for meg heller.. Jeg og Maja var på treff i går, og hun er veldig sliten... Vil helst ikke at hun skal få betennelse i foten (igjen), så jeg blir ikke med på lørdagen.. Men dere kan jo prøve å komme på tirsdagstreff også?
Kristiin Skrevet 16. April 2008 Rapporter Skrevet 16. April 2008 Noen som har noen ider til ny dato da?
lise og bajas Skrevet 16. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 16. April 2008 Jeg er enig.. Det passer ikke for meg heller.. Jeg og Maja var på treff i går, og hun er veldig sliten... Vil helst ikke at hun skal få betennelse i foten (igjen), så jeg blir ikke med på lørdagen.. Men dere kan jo prøve å komme på tirsdagstreff også? Jeg kommer på tirsdag,da har jeg fikset alt ....da SKAL jeg
ToneS Skrevet 16. April 2008 Rapporter Skrevet 16. April 2008 Jeg kommer på tirsdag,da har jeg fikset alt ....da SKAL jeg Bra
Huldra Skrevet 17. April 2008 Rapporter Skrevet 17. April 2008 Når på tirsdag? Mulig jeg kan nemlig.. Er det vanlig hundetreff på Rotvoll det er snakk om? I så fall tar jeg vel med bare Tulla tror jeg, hun trenger litt kvalitetstid med mamman sin nå..
lise og bajas Skrevet 17. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 17. April 2008 Når på tirsdag? Mulig jeg kan nemlig.. Er det vanlig hundetreff på Rotvoll det er snakk om? I så fall tar jeg vel med bare Tulla tror jeg, hun trenger litt kvalitetstid med mamman sin nå.. ja,på rotvoll...Jeg har bestemt meg på å komme meg dit for en gangs skyld. halv sju ,er det ikke?
Ingvild Skrevet 17. April 2008 Rapporter Skrevet 17. April 2008 Ok, så hva ble det til nå? Ikke tur nå lørdag 19.?
Guest Christine Skrevet 17. April 2008 Rapporter Skrevet 17. April 2008 Gud, for et rot Noen som blir med meg og Malin på tur på Lørdag uansett om vi ikke blir så mange?
Ingvild Skrevet 17. April 2008 Rapporter Skrevet 17. April 2008 Gud, for et rot Noen som blir med meg og Malin på tur på Lørdag uansett om vi ikke blir så mange? Ja, Tinka og jeg blir med.
Guest Christine Skrevet 17. April 2008 Rapporter Skrevet 17. April 2008 Supert! Estenstadmarka kl 12.00 eller blir det for mye folk oppi der ?
Ingvild Skrevet 17. April 2008 Rapporter Skrevet 17. April 2008 Supert! Estenstadmarka kl 12.00 eller blir det for mye folk oppi der ? Aner ikke - det er jo alltid folk overalt så lenge det er fint vær, liksom...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar