Gå til innhold
Hundesonen.no

Er vi mange ?


lise og bajas

Recommended Posts

  • Svar 257
  • Created
  • Siste svar

Bekken parkeringsplass:

http://www.gulesider.no/kart/?ps=0&com...0&scrollY=0

(den P-en der)

Veiforklaring fra endebussholdeplassen på Dragvoll (der hvor buss nr 5 og 9 stopper):

Når du står på endebussholdeplassen med fronten mot universitetet, kjører du til venstre ut på veien (mot skogen). Følg veien forbi en parkeringsplass på venstre side, og så kommer du slik at du får en åker på venstre side. Da tar du første til venstre, og kjører på en rett vei som går midt mellom to åkre. I enden av denne veien ligger det noen hus (et rødt et og en grønn garasje e.l.), her fortsetter du til venstre. Så er det bare å holde seg på denne veien til du kommer til en parkeringsplass. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekken parkeringsplass:

http://www.gulesider.no/kart/?ps=0&com...0&scrollY=0

(den P-en der)

Veiforklaring fra endebussholdeplassen på Dragvoll (der hvor buss nr 5 og 9 stopper):

Når du står på endebussholdeplassen med fronten mot universitetet, kjører du til venstre ut på veien (mot skogen). Følg veien forbi en parkeringsplass på venstre side, og så kommer du slik at du får en åker på venstre side. Da tar du første til venstre, og kjører på en rett vei som går midt mellom to åkre. I enden av denne veien ligger det noen hus (et rødt et og en grønn garasje e.l.), her fortsetter du til venstre. Så er det bare å holde seg på denne veien til du kommer til en parkeringsplass. :icon_redface:

Synes den var ganskebra jeg :) Er ikke noe flink på veibeskrivelser xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Er omtrent sikker på hvor det huset og den garasjen er. Så skal nu alltids klare å komme meg dit, og derfra er det vel enkelt å komme seg til parkeringsplassen. Trur Bonita og jeg får rusle oss dit en tur på forhånd. Slik at man klare å beregne ut sånn ca hvor lang tid det tar å gå oppover.

Blir sikkert en kjempekoselig tur. Håper vi får strålende sol og brukbar temperatur.

Og at mange har mulighet til å komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Ingvild med Tinka

Christine & Malin med begge mine to

lise med 6 mnd gammel Bajas

Huldra med Tulla - 2,5 år

Bastian... med Lucha 4mnd

Kristin med Zorba, gamle hunden på 8

Tone med sære lille Maja (på 6)

Hanne med Zorro (1,5 år) og Bessie (2,5 år)

Ann Christin med Bonita (5 år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maja kommer til å være helt utkjørt når vi kommer hjem tenker jeg.. :ahappy:

Det kommer min Bajas til å være også...hehe

Han blir ganske aktiv når vi er sammen med andre mennesker og hunder.

Så er han jo bare 6 mnd. Lett å glemme pga størrelsen.

Han er 30 kg og like høy som kompisen sin som er en 8 mnd leonberger hanne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingvild med Tinka

Christine & Malin med begge mine to

lise med 6 mnd gammel Bajas

Huldra med Tulla - 2,5 år

Bastian... med Lucha 4mnd

Kristin med Zorba, gamle hunden på 8

Tone med sære lille Maja (på 6)

Hanne med Zorro (1,5 år) og Bessie (2,5 år)

Ann Christin med Bonita (5 år)

Benedicte med Cita og Tia (5 og 1 1/2 år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på hundetreff og gikk tur på lade i dag, og det gikk mye bedre med Maja enn jeg hadde trodd, så nå gleder jeg meg virkelig til neste helg.. :)

Ingvild med Tinka

Christine & Malin med begge mine to

lise med 6 mnd gammel Bajas

Huldra med Tulla - 2,5 år

Bastian... med Lucha 4mnd

Kristin med Zorba, gamle hunden på 8

Tone med Maja (på 6)

Hanne med Zorro (1,5 år) og Bessie (2,5 år)

Ann Christin med Bonita (5 år)

Benedicte med Cita og Tia (5 og 1 1/2 år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke heller si på fredag, da? Det er sikkert færre folk i skogen da enn i helgen, og dessuten jobber jeg lørdag. :P Tror ikke jeg får fri, fordi jeg ikke ville bytte bort lørdag denne helgen mot neste, siden jeg skal hente valp nå til helgen. Blir det fredag kan jeg ta med begge hundene.. Det er jo også veldig mange som har sagt at de ikke kan komme, så kanskje det passer bedre på fredag.. :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke heller si på fredag, da? Det er sikkert færre folk i skogen da enn i helgen, og dessuten jobber jeg lørdag. :P Tror ikke jeg får fri, fordi jeg ikke ville bytte bort lørdag denne helgen mot neste, siden jeg skal hente valp nå til helgen. Blir det fredag kan jeg ta med begge hundene.. Det er jo også veldig mange som har sagt at de ikke kan komme, så kanskje det passer bedre på fredag.. :angry:

Neppe - de fleste er på skole/jobb på fredag, så da må det jo i så fall bli på ettermiddagen/kvelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...