Peers Skrevet 19. April 2008 Rapporter Share Skrevet 19. April 2008 Jeg vil komme i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 20. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 Vi kommer idag Stikker nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 20. April 2008 Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 Sorry at jeg ikke kom, men fikk det for meg at det ikke bli noe av Beklager, men håper dere hadde en fin tur! Jeg har stått med hodet i pappesker i dag, og med alt skrotet jeg har kommer dette til å ta en evighet... *snøft* Gleder meg til å se bildene dere har tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karianne1601 Skrevet 20. April 2008 Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 ja, tusen takk for en suuper tur! Gleder meg også til å se bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordrealice Skrevet 21. April 2008 Rapporter Share Skrevet 21. April 2008 Oh typisk. Vi gledet oss å komme men jeg ble dårlig på fredag kveld og ble redd å forlate doen for mer en 2min :-( Men vi håper å komme nestegang :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molly Skrevet 21. April 2008 Rapporter Share Skrevet 21. April 2008 Når kommer det bilder egentlig...?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 21. April 2008 Rapporter Share Skrevet 21. April 2008 Når jeg er ferdig med å krangle med teite siden min *hrmpf* Vilde somler nok bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 21. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2008 Når jeg er ferdig med å krangle med teite siden min *hrmpf* Vilde somler nok bare Vilde somler aldri Bilder kommer iløpet av kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 21. April 2008 Rapporter Share Skrevet 21. April 2008 Vilde somler aldri Bilder kommer iløpet av kvelden. Hørt det før...................... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 21. April 2008 Rapporter Share Skrevet 21. April 2008 *venter fortsatt på bilder* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karianne1601 Skrevet 22. April 2008 Rapporter Share Skrevet 22. April 2008 i løpet av kvelden ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 26. April 2008 Rapporter Share Skrevet 26. April 2008 Kommer bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar