Aya Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Det var et fint, men kanskje ikke like grunnvoll-rystende som i 06, forsøk på aprilsnarr! Tror jeg da. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 fin aprilsnarr espen hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Du er nå søt da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Jepp Espensen, du er skikkelig søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 *Kremt* Selvfølgelig skjønnte jeg at det var en spøk. Å jeg sendte absolutt ikke en PM til Espen der jeg ba om å beholde Nicket :blush: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 *Kremt* Selvfølgelig skjønnte jeg at det var en spøk. Å jeg sendte absolutt ikke en PM til Espen der jeg ba om å beholde Nicket :blush: Hæ? Bare jeg som ikke har fått med meg noe her ? edit; ahaa! Nå så jeg det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Haha. Men du skal få pluss for at du valgte å legge det ut såpass seint, for de fleste tenker at aprilsnarr er "over" på kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Hva har jeg gått glipp av nå da...? Edit: så det. Kunne sikkert fått fem på og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 *Kremt* Selvfølgelig skjønnte jeg at det var en spøk. Å jeg sendte absolutt ikke en PM til Espen der jeg ba om å beholde Nicket :blush: Jeg gikk rett på jeg og :blush: Sendte PM med nytt nick. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Synes det var en smart idee jeg, selv om det var en spøk Jeg BLIR forvirret av at alle skifter nick, alt hadde vært mye lettere om alle hadde navnet sitt som nick Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Synes det var en smart idee jeg, selv om det var en spøk Jeg BLIR forvirret av at alle skifter nick, alt hadde vært mye lettere om alle hadde navnet sitt som nick Joda, men det er jo endel som ønsker å være anonyme her også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taran Skrevet 3. April 2008 Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 Hva var spøken i 2006 igjen ? At vi skulle legges sammen med Canis eller husker jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 3. April 2008 Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 Jepp... Det med Canis og sonen skulle slå sammen Jeg husker noen medlemer som truet med å slutte helt hvis det var sant...Uten å nevne navn *knis* og maaange ufornøyde medlemer som truet med både histen og pisten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 3. April 2008 Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 Hvor kan man lese om aprilspøken? Edit: Fant den Men det hadde vært en veldig smart ide da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar