Gå til innhold
Hundesonen.no

Espen, du er søt.

Recommended Posts

Skrevet

Det var et fint, men kanskje ikke like grunnvoll-rystende som i 06, forsøk på aprilsnarr! Tror jeg da. ?

Skrevet
*Kremt*

Selvfølgelig skjønnte jeg at det var en spøk.

Å jeg sendte absolutt ikke en PM til Espen der jeg ba om å beholde Nicket :blush:

Hæ? Bare jeg som ikke har fått med meg noe her ?

edit; ahaa! Nå så jeg det.. :icon_confused:

Skrevet

Haha. Men du skal få pluss for at du valgte å legge det ut såpass seint, for de fleste tenker at aprilsnarr er "over" på kvelden.

Skrevet
*Kremt*

Selvfølgelig skjønnte jeg at det var en spøk.

Å jeg sendte absolutt ikke en PM til Espen der jeg ba om å beholde Nicket :blush:

Jeg gikk rett på jeg og :blush: Sendte PM med nytt nick. Haha.

Skrevet

Synes det var en smart idee jeg, selv om det var en spøk :icon_confused: Jeg BLIR forvirret av at alle skifter nick, alt hadde vært mye lettere om alle hadde navnet sitt som nick :P

Skrevet
Synes det var en smart idee jeg, selv om det var en spøk :icon_confused: Jeg BLIR forvirret av at alle skifter nick, alt hadde vært mye lettere om alle hadde navnet sitt som nick :P

Joda, men det er jo endel som ønsker å være anonyme her også da :P

Skrevet

Hva var spøken i 2006 igjen ?:) At vi skulle legges sammen med Canis eller husker jeg feil?:D

Skrevet

Jepp... Det med Canis og sonen skulle slå sammen :) Jeg husker noen medlemer som truet med å slutte helt hvis det var sant...Uten å nevne navn *knis* og maaange ufornøyde medlemer som truet med både histen og pisten :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...