Mari Skrevet 31. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2008 Jeg heter Töddel og jeg er takknemlig! til alle sammen, også de som ville holde seg hemmelig! Jeg glemte operasjonen dagen etter Men inntrykk som dette for sjelen metter At vi kan stå sammen er det ingen tvil om motivasjonen har fått påfyll, den er aldeles ikke tom Per Olav du er som en gave fra oven foruten hadde jeg kanskje blitt skutt bak låven Camilla du fikk iallefall bittelitt utstyr i et tappert forsøk på å redde mors husdyr Marit biddro til å fjerne den beryktede ballen mens mamma hjalp til sammen med veterinærkallen Emilie kjøpte et kobbel av type bring for meg betyr det allverdens medisin-ting Jeg driter i om jeg har aue i magen for Karina var med og fikk reddet dagen Solveig ga meg mulighet til å igjen jage katt på tross av at moder'n får fullstendig fnatt Julie, nå kan jeg intenst plage damene jeg er Mister Intensio med brask og bramene ( ) Carina du reddet mitt godeste skinn nå kan jeg igjen med ball spises trinn Bodil, for deg skal jeg snappe flua mens mamma må trøste seg med Katie Melua Takk Therese, i lekelyst til deg jeg skal boffe og på tur sammen mamma ånkli traske-loffe Siv Jannicke, jeg er klar som et egg for nye sprell og mamma skal skrive som en slags show and tell Anette du er min nye heltinne Din like er oppriktig talt vanskelig å finne Men den anonyme er virkelig toppen av kremen 1300 flakset inn fra en konto, sikkert ikke fra Yemen Jeg håper du kanskje vil titte hodet frem for jeg ønsker oppriktig å gi deg en gedigen klem! Mamma sier det er trist om noen er glemt Isåfall hun gjemmer seg bak bekymringståka *kremt* Totalen i skrivestunden er blitt 3.700! jeg ønsker å gi noe tilbake, men hva kan man undre?? Det dekker til dels det forsikringen mangler Og hjernen til Mari ikke like mye skrangler. På hundemiljøet har dere gitt tilbake troen dere er helt fantastiske, uten unntak av noen! For sonens brukere sparker regelrett rumpe på grunn av dere jeg antibiotika kan prompe Så fra bunnen av mitt hjerte, jeg vil dere takke mammaen min slipper å gråte og akke Jeg setter sånn pris på hva dere har gjort for en Töddel som meg? bare en liten lort Dere har reddet oss fra fullstendig undergang når økonomien var langt mer enn umennesklig trang Tusen takk fra både Töddel og meg! Töddel før. Fylt av stundens alvor og bekymring Töddel etter. Han puster lettet ut og viser sitt sanne jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 31. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2008 Naaaw, fantastisk skrevet, som alltid! Godt at det har løst seg litt! Töddel, du er best! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambings Skrevet 31. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2008 Du har et fantastisk talent! At så mange ble med å hjelpe gir meg, og sikkert mange andre, håp og tro på menneskeheten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 31. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2008 Jeg håper ikke det er noen andre enn Psycho-lynx (ble nå det riktig da??) som har spalteplass i Hundesport når jeg sier følgende: Du har et talent, mye større en det de i Hundesport med sine "dagbøker" har (Psycho-lynx, du er ikke blant disse altså!), gled ikke bare oss med dine (oops - Töddel sine) historier - gled hele hundenorge! Ta kontakt med NKK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 31. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2008 Helt fantastisk! Håper ting ser iallefall litt lysere ut for dere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 31. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2008 Et morsomt, men samtidig rørende dikt/tale Sitter her og ler med tårer i øynene Du er dritgod å skrive! Bra det ser ut til å ordne seg for dere begge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Per Olav Skrevet 31. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2008 Totalen i skrivestunden er blitt 3.700! jeg ønsker å gi noe tilbake, men hva kan man undre?? Fra matmor en kaffelatte og enda en klem hvis ikke den anonyme alt har fått dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 31. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2008 Kjempe flott og rørende! Du er virkelig utrolig god til å skrive! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 31. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2008 Søtinger! Fordi dere fortjener det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 31. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2008 Herligeste! Så flott at ting ordner seg nå og at så mange stilte opp for å hjelpe! Og ja, jeg syns virkelig du skal gi NKK og Hundenorge smaken på skriveriene dine! de vil bli elsket landet over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 31. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2008 Du er såå flink til å skrive! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Fantastisk skrevet, som alltid! Töddel er vakker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Jeg hadde ikke fått med meg Töddel sin situasjon før nå, men litt hjelp fra Moss skal dere også få Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 Yey fårr Tawdel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 3. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 Den tredje april kommer en oppdatering nettbanken var treig, det var ikke med mening! fem folk så ut til å forbli navnløse eller var det modern som satt og døste? Så en takknemlighetsklem går ut til snille May til svigers kan jeg igjen tigge thai Hadde det ikke vært for godeste Jane kunne tauballen blitt min fatale bane Stine du Stine, inn penger du satte maten min skal jeg utover kjøkkenet klatte Jeg digger deg fineste Andrea min! Jeg skal vokse meg sterk med ekstra kreatin (mamma vil påpeke at kreatinet var tøys av den teite humoren min hun rett og slett fnøys!) Maja Caroline, jeg gråter nesten en tår frisk vil jeg leve med hud og med hår I <3 you all! Mvh, Töddel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 3. April 2008 Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 Så utrolig herlig at folk stiller opp sånn! Dette fortjener dere! (hvor mye er du oppe i nå? Jeg tror det er dette Töddel driver med nå, som ødelegger tær osv. Han satser på å få samlet inn til en god fin middag til dere ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 3. April 2008 Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 Morsomme dikt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 3. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 Marianne, Marianne, jeg glemte deg ei! jeg ser deg, jeg ser deg og sier hei hei Du stod øverst på lista hvordan ble du forsvunnet jeg skulle gjort det om, om jeg bare hadde kunnet Til gjengjeld får du dikt gange tre og Töddels ønsker om kjærlighet, lykke og fred Jeg har ikke telt over alt, men vi er over 4 lapper! Igjen, tusen tusen takk! Psycho: Noe bedre middag blir det ikke på en stund. Men bestisen min i Trondheim kjøpte flybillett til meg slik at jeg får kommet meg vekk litt. Hvem kan be om bedre venner?? Neste torsdag blir det trøndergjensyn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingervildesaua Skrevet 3. April 2008 Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 Så flink du er til å skrive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 3. April 2008 Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 Kjempebra skrevet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 3. April 2008 Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 Marianne, Marianne, jeg glemte deg ei! jeg ser deg, jeg ser deg og sier hei hei Du stod øverst på lista hvordan ble du forsvunnet jeg skulle gjort det om, om jeg bare hadde kunnet Til gjengjeld får du dikt gange tre og Töddels ønsker om kjærlighet, lykke og fred Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 3. April 2008 Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 Så flink du er til å skrive, og så utrolig herlig at folk stiller opp. God tur til, vel, hit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Com Skrevet 3. April 2008 Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 Utrolig flink du er til å skrive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 4. April 2008 Rapporter Share Skrevet 4. April 2008 Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar