Gå til innhold
Hundesonen.no

Skadet beinet

Martine

Recommended Posts

Skrevet

På mandag kastet hesten min meg av så jeg slo beinet mitt. Hadde vondt i det til onsdag, og på torsdagen dro jeg på fotballtrening. Så skulle jeg takle en spiller, og hørte at det knakk/smalt i beinet mitt, før jeg fikk utrolig vondt på utsiden av leggen, rett ved kneet. Broren min(som også er trener) kom bort og prøvde å ta på det, men det fungerte ikke, det gjorde alt for vondt. Jeg ble kjørt rett ned på legevakten, og de trodde jeg hadde brukket det ene beinet i leggen. På røntgenbildene så de ikke noe brudd, men fikk ikke sjekket noe annet fordi det var så hovent. Så nå sitter jeg her og prøver å holde beinet høyt, og kjeder meg omtrent ihjel! Ikke får jeg spilt fotball, og ikke får jeg ridd.

Bare litt syting fra meg.

Skrevet

Æsj, så kjipt! Håper du blir bra fort slik at du kan ri og spille fotball da!

Skrevet

Vet akkurat hvordan du føler det..! Sitter her og venter på a benet mitt skal bli ordentlig bra (knakk det for 6 uker siden). God bedring :hmm:

Skrevet

I morgen skal jeg på kontrolltime, får forhåpentligvis beskjed om at jeg kan kaste krykkene og skinnen. Selv om det nok blir MR. Huff, har ikke tid til å være skadet nå!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...