Nikki72 Skrevet 30. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2008 Noen som vet om det fortsatt er mopsetreff på ekebergsletta første søndag i mnd?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 30. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2008 Oohh. det hadde vel vært moro *håpe håpe* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikki72 Skrevet 11. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. April 2008 Jeg har fått en tilbake melding fra et annet forum: Ja det er fortsatt mopsetreff første søndag i mnd kl 14.00 på Ekeberg! Det pleier å være godt oppmøte, så det er veldig gøy ! Morsomt å se /høre alle hundene hvor de koser seg! Gøy for oss med hundene å bli litt kjent med andre mopseeiere også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 11. April 2008 Rapporter Share Skrevet 11. April 2008 Oi det må vi stikke på da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikki72 Skrevet 11. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. April 2008 Her er noen bilder ifra jeg var der i fjor sommer. De er jo så fine alle sammen. Hadde lyst til å ta med alle hjem jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar