Maria Skrevet 30. Mars 2008 Rapporter Skrevet 30. Mars 2008 Wow.. Det er skikkelig babyboom på sonen for tiden Herlig! Gratulerer så mye!
Silje Skrevet 30. Mars 2008 Rapporter Skrevet 30. Mars 2008 massemasse gratulerer! Du har en spennende tid foran deg! Med masse sære matønsker og tårer for det meste Men mest av alt får du verdens fineste gevinst! plutselig raslet det litt i eggstokkene mine kjente jeg
Burre Skrevet 31. Mars 2008 Rapporter Skrevet 31. Mars 2008 Gratulerer .Å for en spennende tid dere nå har foran dere.
Fillerya Skrevet 31. Mars 2008 Rapporter Skrevet 31. Mars 2008 Gratulerer! Lykke til med svangerskapet
Lollipopp Skrevet 2. April 2008 Rapporter Skrevet 2. April 2008 Masse masse gratulerer Og lykke til gjennom svangerskapet!
Caroline Skrevet 3. April 2008 Rapporter Skrevet 3. April 2008 massemasse gratulerer! Du har en spennende tid foran deg! Med masse sære matønsker og tårer for det meste Men mest av alt får du verdens fineste gevinst! plutselig raslet det litt i eggstokkene mine kjente jeg Her og Gratulerer så masse, og lykke til framover!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar