-Vilde- Skrevet 27. Mars 2008 Rapporter Skrevet 27. Mars 2008 Nyyydelig jente Boxere ser bare ekstremt glade ut hele tiden. Hvor gammel er hun?
Inustaff Skrevet 27. Mars 2008 Rapporter Skrevet 27. Mars 2008 Gratulerer med ei flott jente! Flott at du fikk henne da,var et søtt par hun og den andre feite Boxeren din!
SoppenCamilla Skrevet 27. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Mars 2008 Tusen takk alle! Hun er så nydelig! Gratulerer med ei flott jente! Flott at du fikk henne da,var et søtt par hun og den andre feite Boxeren din! Hmff... <_<
zorbas Skrevet 27. Mars 2008 Rapporter Skrevet 27. Mars 2008 Må jo nesten si gratulerer jeg også Blir kjempe spennende, jeg vet hun har fått det mest perfekte hjemmet! Og hun og baggis, ble jo gode venner med engang. Kjempe herlig.. Selvom en vis pus var noe uenig i det nye familie medlemet hehe...
Toya Skrevet 27. Mars 2008 Rapporter Skrevet 27. Mars 2008 *hmpf* noen føler at man ikke har fått tilstrekkelig informasjon... stine du er dumming..
SoppenCamilla Skrevet 28. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Mars 2008 Therese, Stine fikk ikke lov til å si det til noen.
SoppenCamilla Skrevet 28. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Mars 2008 Vær: dårlig. <_< Bilder: kornete. Status: orka ikke å fikse på bildene. Igjen. Jeg er trøtt og lat.
Aya Skrevet 28. Mars 2008 Rapporter Skrevet 28. Mars 2008 Nyyydelig er hun! Kjempelekker! Åh, vakre, vakre rasen.
tm100021 Skrevet 28. Mars 2008 Rapporter Skrevet 28. Mars 2008 Kjempeherlig! Mine (kremt meg) gleder meg til å møte henne imorra:D
SoppenCamilla Skrevet 28. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Mars 2008 Kjempeherlig! Mine (kremt meg) gleder meg til å møte henne imorra:D Haha, hun gleder seg til å møte DEG hun og. Kan sikkert spare seg for svære beistene dine, da.
Djervekvinnen Skrevet 28. Mars 2008 Rapporter Skrevet 28. Mars 2008 ooh. grattis! Enda et tilskudd til flokken! Hun var kjempesøt som bare en boxer kan være!
zorbas Skrevet 29. Mars 2008 Rapporter Skrevet 29. Mars 2008 God jenta med grom gutten baggis Kjempe fine bilder, og man ser de stor koser seg sikkelig! Så ser man ett bilde av henne i sitt rette ess, hun er en sikkelig softa gris
tm100021 Skrevet 29. Mars 2008 Rapporter Skrevet 29. Mars 2008 Da er hunderommet gjort klar til mine når Nemi kommer på besøk og...pfff...Store du liksom...Ingen av tispene mine er store og Shakk er en liten hanne :closedeyes:
Baby Skrevet 29. Mars 2008 Rapporter Skrevet 29. Mars 2008 Så fikk du noe å bruke rommet til likevel.
starlight Skrevet 31. Mars 2008 Rapporter Skrevet 31. Mars 2008 Dette har jeg gått glipp av Men gratulerer så mye, dyret var jo überskjønn!
SoppenCamilla Skrevet 5. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 5. April 2008 Tusen takk for kommentarer, dere! Til morgenen i dag tittet sola fram igjen, så da føyk vi ut og tok bilder! Masse mongobilder, for ingen av mine hunder er da normale, jeg er jo Soppen! Når Nemi ikke spiser opp maten sin, gjør andre det. Oh yes. Her kan man tydelig se at hun allerede er blitt påvirket av Soppe-utstrålingen! Hvor mange hunder løper så fort at kinna blåser seg opp på en vindstille dag? Uklart og fælt bilde, men jeg måtta bare ha det med. Det var det siste bildet jeg fikk tatt før jeg lå og kava på bakken som en skilpadde, og en stk overlykkelig Nemi stod over meg. Også litt mere normale bilder, da: Ja, jeg har redigert det til de grader, men jeg syns det ble knalltøft!
RSKFarsbo Skrevet 5. April 2008 Rapporter Skrevet 5. April 2008 Kjempe fine bilder av en herlig hund!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar