Tina Skrevet 9. September 2005 Rapporter Skrevet 9. September 2005 Er det kun jeg der oplever at de orange labbene af og til ikke går væk igjen? Selv om jeg har markeret fx "hundesnakk" og der ikke er skrevet noget nyt siden, da fortsætter der at være en orange labb der... nogen som vet hvorfor?
Mirai Skrevet 10. September 2005 Rapporter Skrevet 10. September 2005 Jeg vet ikke :? Det har skjedd her noen ganger også.. Men jeg har løst det enten ved å logge inn og ut eller åpne browseren på nytt (bare sørget for å ha lest alle de nye innleggene først, hehe)
MarieR Skrevet 10. September 2005 Rapporter Skrevet 10. September 2005 jeg har motsatt problem, selv om jeg ser at det er nye innleg,så viser ikke de gule labbene noe! alle er blå! litt frustrerende
Tina Skrevet 10. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 10. September 2005 Hihi...lyder som om labberne har deres helt eget liv herinde... Jeg er også nogen gange ude for at de er blå når de skal være orange...:S
LiLi Skrevet 10. September 2005 Rapporter Skrevet 10. September 2005 Jeg vet ikke :? Det har skjedd her noen ganger også.. Men jeg har løst det enten ved å logge inn og ut eller åpne browseren på nytt (bare sørget for å ha lest alle de nye innleggene først, hehe) Samme her.. Men det er ikke ofte
Taz Skrevet 10. September 2005 Rapporter Skrevet 10. September 2005 Det har skjedd her også.. :-o Litt irriterende, men logger meg bare av og på da..
Ricco Skrevet 11. September 2005 Rapporter Skrevet 11. September 2005 jeg har motsatt problem, selv om jeg ser at det er nye innleg,så viser ikke de gule labbene noe! alle er blå! litt frustrerende det er det samme her. jeg må gå inn og se manuelt.
Guest Vicky Skrevet 11. September 2005 Rapporter Skrevet 11. September 2005 det er kanskje fordi det er veldig mye aktivitet i tråden? på veldig populære tråder forsvinner ikke alltid labbene hos meg.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar