Gå til innhold
Hundesonen.no

Film til nettet?

Djervekvinnen

Recommended Posts

Jeg har filming på digitalkameraet. Hvordan går jeg frem for å kunne få det avspilt på nettet? Hvilke programmer, hva jeg må gjøre osv.osv. Er det vrient?

Mor til en av mine valpekjøpere har film på sin hjemmeside. Hun er kjempeflink på dette :D Jeg har ikke spurt henne, men her er adressen hennes [email protected] Hils fra meg og spør om hun kan hjelpe deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Endre navn og så byttet jeg ut det som stod der med f.eks vann.WMV  :oops:  Er ikke den rette måten å gjøre det på, filen kan bli ubrukelig, derfor kopierer jeg den alltid først og endrer filnavnet på kopien :D

Men jeg har ingen mulighet til å bytte filtype :? tror jeg.. jeg vet i hvert fall ikke hvordan jeg gjør det :?

*dum i hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med Windows movie maker (som alle nyere pcer har) kan du redigere film, fjerne og legge til lyd og legge på titler og rulletekst osv. Når du er ferdig med prosjektet går du på fil -> lagre som film eller noe sånt. Der kan du lagre prosjektet som en hel film og bestemme filtype selv trur jeg.

Deretter linker du til filen på hjemmesiden (hvordan du gjør det på hjemmesideeditorer veit jeg ikke, men det fungerer i alle fall om du koder siden selv eller bruker hjemmesideprogram som f.eks. frontpage eller dreamweaver).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med Windows movie maker (som alle nyere pcer har) kan du redigere film, fjerne og legge til lyd og legge på titler og rulletekst osv. Når du er ferdig med prosjektet går du på fil -> lagre som film eller noe sånt. Der kan du lagre prosjektet som en hel film og bestemme filtype selv trur jeg.  

Deretter linker du til filen på hjemmesiden (hvordan du gjør det på hjemmesideeditorer veit jeg ikke, men det fungerer i alle fall om du koder siden selv eller bruker hjemmesideprogram som f.eks. frontpage eller dreamweaver).

Oki :D Får håpe jeg får det til da :wink: Surrer alltid med html :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
    • Det går greit å gå fra han om morningen når jeg skal på jobb. Han kan fint være hjemme alene da. At jeg (vi alle) går om ettermiddagen setter han ikke pris på. Han vil være med meg mest mulig. - Lurer på om han har blitt mer sånn med alderen … 🤔 
    • Er han ikke vant til å være alene? Regner med du bruker ting som frossen kong eller tygg for aktivisering osv.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...