Gå til innhold
Hundesonen.no

Triks tips....


Tini

Recommended Posts

Ja.. hehe Tini og jeg trener trisk som alltid...

Har veldig lyst til å lære hun å gjemme øynene.. sånn ikke se opplegg... Ja i følge boka skal jo dette være ganske greit å læte.. du tar en trå å binder rundt nesa og roser når den tar beine opp for å dra det av.. for da er de i stillingen med å gjemme øyene..

Vel det er ikke så enkelt med en hund som ikke har så lang nese akuratt da...

Noen som har noen tips til andre ideer..?????

Var jo ganke komisk når jeg prøvde denne metoden da.. hehe men gikk dårlig.. hun prøvde heller å få godkjent dra i tauet trikset sitt... :brr:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hund bukker/kneler hver gang navnet "Kongen" blir nevnt - f.eks "Hva gjør man når Kongen kommer?". Hun faller også død om dersom man retter "pistolen" mot henne og sier "Pang!". Hun kan også hoppe rett opp i luften fra stillestående på kommando. Dette er artige triks! :brr: Ja, også lukker hun skapdører på kommando!

Andre triks du kan lære hunden din er "Bamse" (sittende på bakbena med forbena i luften), rull rundt, snurr rundt, hoppe over benet ditt + +

EDIT: Ang. "ikke se"-trikset: du kan ikke feste en tape-bit på snuten da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hund bukker/kneler hver gang navnet "Kongen" blir nevnt - f.eks "Hva gjør man når Kongen kommer?". Hun faller også død om dersom man retter "pistolen" mot henne og sier "Pang!". Hun kan også hoppe rett opp i luften fra stillestående på kommando. Dette er artige triks! :brr: Ja, også lukker hun skapdører på kommando!

Andre triks du kan lære hunden din er "Bamse" (sittende på bakbena med forbena i luften), rull rundt, snurr rundt, hoppe over benet ditt + +

EDIT: Ang. "ikke se"-trikset: du kan ikke feste en tape-bit på snuten da?

den teipen var smart... akuratt det jeg var på jakt etter.. skulle ikke være vanskligere..

Hun kan de triksene uten om rull rundt.. vi øver på den.. samme med bukke/ knele.. men takt for tips skal vi prøve teip

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. hehe Tini og jeg trener trisk som alltid...

Har veldig lyst til å lære hun å gjemme øynene.. sånn ikke se opplegg... Ja i følge boka skal jo dette være ganske greit å læte.. du tar en trå å binder rundt nesa og roser når den tar beine opp for å dra det av.. for da er de i stillingen med å gjemme øyene..

Vel det er ikke så enkelt med en hund som ikke har så lang nese akuratt da...

Haha det var litt komisk.. ser for meg at jeg binder en tråd rundt nesen til bosse å. hmm kremt.. hvilken nese?

Selger faktisk en bopk med hundetriks. ikke brukt barea bladd i send PM :brr:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehhe..

Jeg har Boston terrier...

Nå har jeg prøvd teip.. eemmm.. fant 1 teip som satt litt fast.. men da sto a bare å så teit på meg... skal prøve igjen i morgen å ta bilde å legge inn.. hehe holdte på å le meg i hjel...

må finne en teip som sitter bedre.. :brr:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha det var litt komisk.. ser for meg at jeg binder en tråd rundt nesen til bosse å. hmm kremt.. hvilken nese?

Selger faktisk en bopk med hundetriks. ikke brukt barea bladd i send PM :brr:

Jeg har en bok selv med triks... ellers takk..

Men jeg hadde bare veldig lyst til å lære hun dette trikset..

Får ikke til å binde tau rundt nesa. hun bare biter i tauet.. og vil ta dra i tauet triket.. må prøve mer kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...