Gå til innhold
Hundesonen.no

Lille Theo<3 jrt

HippiPippi

Recommended Posts

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Så mange fine bilder,så gøy med småhund treffet,s¨ut somd e koste seg skikkelig jo.. :D

ja, de koste seg da :D bortsett fra at de fleste av chi`ene var veldig "bjeff ikke rør meg, knurr ikke se på meg" mot de andre :D hehe

Skrevet
ja, de koste seg da :D bortsett fra at de fleste av chi`ene var veldig "bjeff ikke rør meg, knurr ikke se på meg" mot de andre :D hehe

Det var jo litt kjedelig da at de var noen små sinnatagger. :D Er det noen fra her inne som du var på småhundtreff med?

Skrevet

Noen bilder fra en tur vi gikk her om dagen.. Med Victoria&Bosse også..

2r25111.jpg

2dqrrpl.jpg

det var en fugl i busken...

2hs3vnk.jpg

ks45g.jpg

spise litt knekkebrød når vi kom hjem

16j1ssi.jpg

også sove

(Ja sengen er på skrivepulten min, han har fått det for seg at det er skummelt å ligge på gulvet, og han ville bare opp på fanget mitt, så da satte jeg sengen på pulten. Enkelt og greit :D )

• 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...