Gå til innhold
Hundesonen.no

Doglegdesign


Recommended Posts

er det noen som har bestilt noe fra her: www.doglegdesign.se? er dere i såfall fornøyde? Jeg tenker å bestille runderingsdekken herfra.

Jeg har bestilt derfra. En helt vanlig sele. Eller, vanlig og vanlig.. Jeg designet den jo, og fikk det akkurat som jeg ville med mål og farger og stoff osv. Var helt okei, men den er ikke den jeg bruker mest av en eller annen grunn. Det eneste jeg kan klage på, er at spennen som man fester selen med, ikke passer helt 100%. Dvs at hvis hunden drar i selen, så sklir spennen av reimen, og vips er selen åpen. Jeg må passe godt på å stramme den, noe som er litt vanskelig, fordi magereimen ikke er lang nok, så hvis den først sklir, så trenger den ikke skli så langt før den er falt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Jeg ble veldig fornøyd med runderingsdekkenet. Trodde først det ikke skulle passe, det så alt for lite ut, men det sitter godt på, og hun lar seg ikke plage nå som hun er vendt på det:) Det eneste jeg skulle ønske var at strikken rundt halsen/brystet var lengre, så det hadde sittet lengre bak. Men innser at det kan skyldes at den lille vokser som ugress, og at det tross alt gikk litt tid fra jeg målte henne til jeg fikk dekkenet i posten... ;)

Jeg var veldig fornøyd med servicen, fikk raskt tilbakemelding på alt jeg spurte om, råd og tips. Blir jo litt dyrere å bestille fra sverige når man ikke kan betale med Visa, men men... Kan absolutt anbefale doglegdesign.

runder1.jpg

runder.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble veldig fornøyd med runderingsdekkenet. Trodde først det ikke skulle passe, det så alt for lite ut, men det sitter godt på, og hun lar seg ikke plage nå som hun er vendt på det:) Det eneste jeg skulle ønske var at strikken rundt halsen/brystet var lengre, så det hadde sittet lengre bak. Men innser at det kan skyldes at den lille vokser som ugress, og at det tross alt gikk litt tid fra jeg målte henne til jeg fikk dekkenet i posten... :)

Jeg var veldig fornøyd med servicen, fikk raskt tilbakemelding på alt jeg spurte om, råd og tips. Blir jo litt dyrere å bestille fra sverige når man ikke kan betale med Visa, men men... Kan absolutt anbefale doglegdesign.

runder1.jpg

runder.jpg

Så fint det var på henne! ;)

Aron skal også få så et sånn, så fort jeg får penger på kontoen. Ikke rååsa da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er runderingsdekkenet festet, er det med klips? Er den i så fall bra? Syns klipsen på selen jeg bestilte er utrolig dårlig. Hvis Tulla drar, fyker den faktisk rett av, ikke fordi den knekker, men fordi den ikke er festet skikkelig eller båndet er for lite/klipsen for stor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er runderingsdekkenet festet, er det med klips? Er den i så fall bra? Syns klipsen på selen jeg bestilte er utrolig dårlig. Hvis Tulla drar, fyker den faktisk rett av, ikke fordi den knekker, men fordi den ikke er festet skikkelig eller båndet er for lite/klipsen for stor..

Den er festet med klips under magen, på ei strikkreim, og med strikk rundt magen. Et runderingsdekken vil jo ikke dras i på samme måte som en sele, så tror ikke det vil være noe problem... Har ikke vært det enda i alle fall. Og strengt tatt vil jeg jo at det skal falle rimelig greit av om hun skulle henge seg opp i noe, så hun kommer seg løs.

Marita: Små runderingsprinsesser må ha alt utstyret i RÅÅÅSA, så man blir tatt seriøst når man kommer på trening... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...