Artemis Skrevet 12. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2008 Er det noen som kan fortelle meg hvilke hunderaser som har Frankrike som opprinnelsesland, eller som kan gi meg en link til en side hvor jeg kan finne det ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 12. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2008 Fransk støver (flere forskjellige støverraser innunder her) Fransk bulldog Bordeauxen sikkert flere, men de kom opp etter ett kjapt googlesøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 12. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2008 Fransk støver (flere forskjellige støverraser innunder her) Fransk bulldog Bordeaux dogge Beauceron Breton Briard Puddel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 12. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2008 Grand Anglo-Français Blanc et Noir Grand Anglo-Français Blanc et Orange Grand Anglo-Français Tricolore Anglo-Français de Petite Vénerie Ariegeois Ariège Pointer Chien d'Artois Barbet Basset Artésien Normand Basset Bleu de Gascogne Basset Fauve de Bretagne Basset Hound Beagle Harrier Beauceron Bichon Frisé Billy (dog) Bourbonnais Pointer Dogue de Bordeaux Bouvier des Flandres Briard Brittany (Brittany Spaniel, Épagneul Breton) Coton de Tulear (development) Français Blanc et Noir Français Blanc et Orange Français Tricolore French Bulldog French Gascony Pointer French Pyrenean Pointer French Spaniel (Épagneul Français) Griffon Fauve de Bretagne Grand Bleu de Gascogne Petit Bleu de Gascogne Petit Griffon de Gascogne Grand Gascon-Saintongeois Griffon Nivernais Grand Basset Griffon Vendéen Petit Basset Griffon Vendéen Briquet Griffon Vendéen Grand Griffon Vendéen Löwchen Papillon Phalène Blue Picardy Spaniel (Épagneul Bleu Picard) Picardy Spaniel (Épagneul Picard) Pont-Audemer Spaniel (Épagneul Pont-Audemer) Poitevin Porcelaine Pyrenean Mountain Dog (Great Pyrenees) Pyrenean Shepherd Saint-Germain Pointer (Braque St. Germain) Wirehaired Pointing Griffon (Griffon d'arrêt Korthals) Her er liste over hvor så og si alle hunder kommer fra: http://www.answers.com/topic/list-of-dog-breeds-by-country Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 12. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2008 Tusen takk skal dere ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hundepsyk Skrevet 13. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2008 Her er liste over hvor så og si alle hunder kommer fra: http://www.answers.com/topic/list-of-dog-breeds-by-country Jøss, på den nettsiden står det at puddelen er av tysk opphav. Stemmer det? Jeg trodde puddelen var fransk jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELH Skrevet 13. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2008 Bouvier des Flandres er flamsk, dvs Belgisk/Fransk, bare for å være litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar