Gå til innhold
Hundesonen.no

Angrepet av løve!


Linda Marie

Recommended Posts

Løveangrep kan du lese om her.

Hadde en løve kunne temmes på lik linje med en huskatt, så ville vel "alle" hatt en hver. Hvorfor kan ikke folk skjønne at ville dyr plutselig og uventet kan angripe? Denne løven var vel midt i puberteten etter størrelsen å dømme. Dermed er den enda mer ustabil og lett å bli trigget til å jakte...

Noen som blir med å kose med de søte, snille løvene i Kristiansand Dyrepark? Jeg tror ikke de vil angripe meg, for jeg har et spesielt håndlag med pusekatter jeg :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del vanlige hus-katter blir jo ikke helt tamme dem heller da.. Kan sitte og kose med dem, og plutselig har du en klo i armen.. Tenk om den katten hadde vært på størrelse med en løve, hadde blitt STORE skader da :P :P

Enig med Helle her. En huskatt blir jo ikke helt tam den heller.

Ganske uforutsigbare vesener :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Helle her. En huskatt blir jo ikke helt tam den heller.

Ganske uforutsigbare vesener :ahappy:

Det er langt fra alle katte der bliver tamme, katte har flere instinkter i behold end tamhunde.

Bare her i weekenden måtte jeg lægge et sidste ord ind, da jeg ville have at kærestens bedstemors kat skal aflives, da den har bidt hende til blods 4-5 gange nu, helt uopfordret og uprovokeret.

Hun er endt flere gange på lægevagten med hovne lemmer, betændelse og uden følelse i nogle lemmer, pga katten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...