Lemen Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Skrevet 7. Mars 2008 Jeg leter etter en Non-Spill/Non-Splash vannskål til Sølve. På natterstid har han ved et par anledninger lekt med vannet i vannskålen noe som resulterte i skjolder på parketten og en oppgitt matmor. Men, alle Non-spill skålene jeg har sett har rommet minst 9 dl, og problemet er at Sølve ikke rekker ned til vannet/opp til kanten.. finnes det ikke slike skåler til småtasser? Jeg kan tenke meg en non-spill skål som rommer max 4 dl, men hvor finner jeg det? Noen som vet? Mvh LivB
Mini Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Skrevet 7. Mars 2008 http://www.mamut.net/controls/shop/shops/5...d=64&gid=22 et stykke ned på siden der var en none-spill skål som rommer 0,45 liter...
Lemen Skrevet 10. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Mars 2008 Takk for hjelpen! Sølve bruker poten sin til å plaske/fiske i vannet, så en vannskål med bred kant er nok akkurat det jeg trenger. Han er ikke sterk nok til å vippe skålen over ende, bare grise med vannet..
Aussieglis Skrevet 10. Mars 2008 Rapporter Skrevet 10. Mars 2008 Hva gjør man hvis man har en valp som elsker å tømme vannskåla ved å bruke labben eller løfte den opp med munnen? Nå står skåla på benken og jeg må passe på å huske å gi henne muligheten til å drikke flere ganger om dagen. Litt stressende, men så får jeg jo litt kontroll på "blæra" da Men uansett hadde det vært greit å funnet noe som hun ikke klarer å velte/løfte opp å tømme ut... My's motto: Man har det ikke mer moro enn man gjør det til selv. Så når jeg er kjedelig så lager hun basseng på kjøkkengulvet og plasker rundt
Raksha Skrevet 10. Mars 2008 Rapporter Skrevet 10. Mars 2008 Kjøper en tyngre/stødigere skål. Aro syns det var kjempefestlig å labbe til vannskåler, jo mer vann som ble sølt ut, jo festligere ble det.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar