Gå til innhold
Hundesonen.no

Non-spill skål til småtass?

Recommended Posts

Jeg leter etter en Non-Spill/Non-Splash vannskål til Sølve. På natterstid har han ved et par anledninger lekt med vannet i vannskålen noe som resulterte i skjolder på parketten og en oppgitt matmor. :rolleyes:

Men, alle Non-spill skålene jeg har sett har rommet minst 9 dl, og problemet er at Sølve ikke rekker ned til vannet/opp til kanten.. finnes det ikke slike skåler til småtasser?

Jeg kan tenke meg en non-spill skål som rommer max 4 dl, men hvor finner jeg det? Noen som vet?

Mvh LivB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør man hvis man har en valp som elsker å tømme vannskåla ved å bruke labben eller løfte den opp med munnen? :P Nå står skåla på benken og jeg må passe på å huske å gi henne muligheten til å drikke flere ganger om dagen. Litt stressende, men så får jeg jo litt kontroll på "blæra" da :P Men uansett hadde det vært greit å funnet noe som hun ikke klarer å velte/løfte opp å tømme ut...

My's motto: Man har det ikke mer moro enn man gjør det til selv. Så når jeg er kjedelig så lager hun basseng på kjøkkengulvet og plasker rundt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...