HanneJ Skrevet 5. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2008 ....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HanneJ Skrevet 5. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2008 Ser at jeg har skrevet 06. mars i den testbloggen. Jeg er trøtt... gidder ikke å forandre... og går til sengs nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taran Skrevet 6. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2008 Syntes den var veldig stilig Enkel og ryddig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helle Skrevet 6. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2008 Stilig side eneste jeg ikke fikk til å funke var å slå av og på lyden. Nederst til høyre står det sound on/off. Ingen forskjell da jeg valgte off. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 6. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2008 Pen og ryddig. Reagerte litt på at du hadde skrevet blogg/news på en av linkene, mens resten var kun på norsk. Litt rart? Men veldig fin altså! (Jeg bruker Opera) Hvordan fungerer det? Hvor kan man lære det? Koster det noe å laste ned? *lyst til å prøve* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar