Emmalover Skrevet 7. September 2005 Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 Er det noen som kan være så snill og lage et banner til meg?? Jeg er helt grønn på data eller i allefall slike ting. Om noen kan lage det til meg så hadde jeg vært KJEMPE takknemmlig Send meg en PM da vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 7. September 2005 Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 Slenger meg på samme topicen jeg om noen har lyst til å ha noe å gjøre, så må dere bare lage banner til meg og, har ikke fantasi til sånt, også får jeg ikke til det :oops: men skal ikke tvinge noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 7. September 2005 Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 Skulle gjerne hjulpet dere begge jeg, har akurat fått photoshop nå så ivrer etter å starte, men må nok sette meg litt mer inn i det før jeg kan hjelpe noen andre... Meeeen kan jo se hva jeg får til etterhvert her. .. Sikkert noen andre som vil hjelpe dere og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 8. September 2005 Rapporter Share Skrevet 8. September 2005 Kunne gjerne ha hjulpet, man for øyeblikket har jeg bare Paint å bruke. Og Paint er ikke verdens beste programm for sånnt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 9. September 2005 Rapporter Share Skrevet 9. September 2005 Er det noen som kan være så snill og lage et banner til meg?? Jeg er helt grønn på data eller i allefall slike ting. Om noen kan lage det til meg så hadde jeg vært KJEMPE takknemmlig Send meg en PM da vel Jeg kan godt hjelpe dere, men da må dere ha litt tålmodighet Jeg har laget noen bannere og Awards for folk tidligere. Skriv en privat mail til meg med det dere vil har på banneren [email protected] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar