Aussieglis Skrevet 4. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2008 <_< Nå har jeg plagdes med dette i 2 dager. Jeg logger inn, blir logget ut, logger inn, blir logget ut, logger inn, får ikke til å logge inn, logger inn, får ikke til å logge inn, logger inn, blir logget ut... Sånn går det HELE tiden og jeg er MEKTIG lei akkurat nå Hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 5. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2008 Det var ingen hjelp å få? Så hyggelig da.. :closedeyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 5. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2008 Jeg aner ikke hva som kan være galt, men prøv å sende en PM til Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 6. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2008 Finner ingen måte å kontakte noen på og jeg får ikke sendt PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 6. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2008 Finner ingen måte å kontakte noen på og jeg får ikke sendt PM! Hva med å prøve mail? [email protected] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 6. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2008 Espen sin profil finner du her med mulighet for å sende PM. Dessuten står det mailadresse nederst på hver eneste forumside... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar