Gå til innhold
Hundesonen.no

Ekstremt aktiv snegle


Maria

Recommended Posts

I akvariet har jeg 3 snegler. 1 sebrasnegle, 1 tigersnegle og 1 eplesnegle. De to førstnevnte er særdeles bedagelige og rolige, om en kan kalle snegler det. Men eplesneglen er aktiv 100% av døgnet. Jeg ser aldri at den "slapper av" slik som de andre. Den klatrer, og detter ned, og holder på sånn hele tiden. Det er nesten litt komisk.

Jeg spør, ikke fordi det er så viktig for meg å fortelle at sneglen er så aktiv, men fordi jeg lurer på om det er noe den kan være stresset over eller noe sånt? Den har vært ekstra "stressa" etter at jeg slammet sist gang. Kan det ha noen sammenheng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe neida, de er litt sånn :kiss: ihvertfall når du har de andre å sammenligne med så blir de andre veeeeldig trege i forhold. Mine er også stort sett aktive hele dagen, men nå har jeg sånn ca en dullion av dem da... :blink:

Hehe du får si i fra hvis du vil ha en(eller fler om du vil) råååsa eller hvit kompis til sneglen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råååsa vil jeg gjeeerne ha :blink: De er jo så fine. Den jeg har er en vanlig gul en. Ved det flotte navnet "Patrick".

Da trenger jeg ikke tenke mer på aktivitetsnivået i alle fall. Makan til stressa vesen, da. Jeg er glad jeg ikke er en enegle! :kiss: Jeg tror jeg har fått litt snegledilla. Snålt, men sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...
Hehehe neida, de er litt sånn :blink: ihvertfall når du har de andre å sammenligne med så blir de andre veeeeldig trege i forhold. Mine er også stort sett aktive hele dagen, men nå har jeg sånn ca en dullion av dem da... :whistle:

Hehe du får si i fra hvis du vil ha en(eller fler om du vil) råååsa eller hvit kompis til sneglen din :)

Du skulle bodd nærmere meg, da skulle jeg ha kjøpt! :rolleyes:

De selger nesten ikke i dyrebutikker, jeg spør hver gang jeg

er innom, men neida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...