Nina Skrevet 6. September 2005 Rapporter Share Skrevet 6. September 2005 Nå føler jeg meg dum, men når jeg ikke skjønner noe så spørr man. Skal melde Ero på utstilling i oktober, men er litt usikker på hvordan man gjør det. Synes det stod så mye rart på hjemmesiden til tromsø hundeklubb http://www.tromso-hundeklubb.no/hovedklubb...r/InfoOkt05.htm. Er det noen som kan hjelpe meg,, og forklare hvordan jeg skal gjøre det? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 6. September 2005 Rapporter Share Skrevet 6. September 2005 hei hei! Benytt egen giro for påmelding. I Tromsø kan du hente skjema m/giro hos: Andresen Vaaben-forretning, Fugler og Akvarier og Nye Gullfisken Zoo. gå dit og hent skjema og fyll ut og send til dem som skal ha det, betal avgiften og du er med:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taran Skrevet 6. September 2005 Rapporter Share Skrevet 6. September 2005 Enten så sender du en mail eller ringer og melder deg på.. eller så sender du et brev i posten med påmeldings skjema, du kan bruke nkk sitt... bare spørr vis det er noe mer... http://www.nkk.no - trykk på sjema(er) - utstilling, eller eksteriør,, husker ikke helt hva det står der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 6. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. September 2005 hei hei! gå dit og hent skjema og fyll ut og send til dem som skal ha det, betal avgiften og du er med:) Var å hentet skjemaet, men det skjønte jeg ingenting utav. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 6. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. September 2005 Enten så sender du en mail eller ringer og melder deg på.. eller så sender du et brev i posten med påmeldings skjema, du kan bruke nkk sitt... bare spørr vis det er noe mer... http://www.nkk.no - trykk på sjema(er) - utstilling, eller eksteriør,, husker ikke helt hva det står der.. Sender jeg bare skjemaet og får en giro til betaling, eller setter jeg penger inn på kontoen samtidig? Første utstilling, og jeg føler meg så dum #-o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taran Skrevet 6. September 2005 Rapporter Share Skrevet 6. September 2005 Du kan betale over nettbank, husk å merke betalingen med navn på hunder, reg nr.. rase..osv.. eller så kan du betale med giro gjennom postem-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 6. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. September 2005 Du kan betale over nettbank, husk å merke betalingen med navn på hunder, reg nr.. rase..osv.. eller så kan du betale med giro gjennom postem-- Tusen takk Ble myyyye klokere nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 7. September 2005 Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 Og så kan det være lurt å bestille kvittering hvis du betaler med nettbank. Just in case at det blir noe tull, så har du kvittering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 7. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 Og så kan det være lurt å bestille kvittering hvis du betaler med nettbank. Just in case at det blir noe tull, så har du kvittering Det var lurt, hadde ikke tenkt på det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taran Skrevet 7. September 2005 Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 Ja det er smart, ble noe feil med påmeldingen vår for 2 uker siden, så vi måtte vise kvitering for å være med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar