Gå til innhold
Hundesonen.no

Setter seg på meg


Lillemus

Recommended Posts

Heisann!

Jeg har et lite spørsmål... Hvis jeg setter meg på gulvet, kommer hunden min og setter seg på meg eller lener seg skikkelig på meg. Noen som vet hvorfor gjør hun det? :ahappy:

Ut i fra det lille du skriver så kanskje for kos...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er vel sikkert bare kos ja... Bare lurte på om det var noe "dypere" liksom :ahappy: Hun gjør det uansett hvor jeg setter meg, uavhengig om hun får oppmerksomhet eller ikke. Sitter med pc'en på gulvet, og da kommer hun og skal sette seg, gjerne med rompa i ansiktet på meg eller trykker seg mot meg. Eller så går hun å tråkker frem og tilbake på meg. Skal liksom stå over meg med rompa mot haha... Ikke så bra forklart da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok også det er for kos, eldstehunden min pleier å rygge seg inn til folk for å bli klødd på halefestet. Og det er ikke snakk om at jeg får sitte i fred på gulvet for mine, da kommer begge to og klistrer seg inntil. De har en formening om at når jeg setter meg på gulvet så er det kun for deres skyld, og da skal det koses.

Hun liker nok å kose, og tigger litt etter kosen. Min hund gjør også slik. Lener seg inntil folk med all sin kroppsvekt, snur rompa til og blir litt katteaktig. :ahappy:

Jøss, gjør hun? Har ikke jeg merket noe til når jeg har vært på besøk :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...