Gå til innhold
Hundesonen.no

FrontPage og inlineframe!


SoppenCamilla

Recommended Posts

Guest Dratini

Jeg har brukt iframe på min hjemmeside. Jeg mener jeg har "border=1", men det går an å sette "border=0". Går jo an å sette "brdcolor=?" også.

Må bare presisere at jeg ikke bruker frontpage (FP) men Dreamweaver (DW). "iframe"-kodene fra FP legger jeg selv inn i "source", jeg bruker å redigere masse i source, spesielt når jeg tar over ansvaret for sider laget i FP, dette fordi FP legger til så utrolig mange unødvendige koder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini
Kremt. Jeg må si som den "datasmartingen" som jeg er, så skjønte jeg ikke sånn innmari mye at det er til å skryte av. :)

Edit: Jeg trooor jeg fikk til det jeg ville.

Har tittel litt på hjemmesiden din, veldig fin! Eneste jeg har sett er at noen bilder er litt for store i forhold til den rammen du har (inne på "venner". Ellers så synes jeg den var ren og pen, slik jeg liker at hjemmesidene skal være. Har "puslet" med tanken om å endre min egen hjemmeside også, men nå venter vi forhåpentlig vis valper så da får det vente en stund til :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tittel litt på hjemmesiden din, veldig fin! Eneste jeg har sett er at noen bilder er litt for store i forhold til den rammen du har (inne på "venner". Ellers så synes jeg den var ren og pen, slik jeg liker at hjemmesidene skal være. Har "puslet" med tanken om å endre min egen hjemmeside også, men nå venter vi forhåpentlig vis valper så da får det vente en stund til :rolleyes:

Høhø, den hjemmesiden der er ingenting i forhold til den nye som kommer når jeg får skaffa meg domene (den er for fin for moo.no :) ) Men ja, må huske å redigere de bildene når jeg gidder. Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...