Caroline Skrevet 1. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2008 Busy :closedeyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 1. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2008 *klippe* Pompøst og mandig? Hallo? Hva er pompøst med juba? Eller mandig? *ler* Haha jeg får litt Petter Dass følelse, uten at jeg helt vet hvorfor Svart + grasiøs = Ella Se der ja! Jazzy blir ALT for likt Josie ihvertfall. Fordel at man har dobbel innkallingskommando kanskje, men ser for meg rot ellers Liker best Lucy og Lilo av de som er igjen, men er stor fan av s-lyd i hundenavn (selv om foreløpig kun 1 av mine har det, hehe). Jeg er på navnebølgen selv om dagen, og det er sååå vanskelig. Må liksom finne noe man faller pladask for og ikke skal venne seg til, for da ender man bare opp der man startet Enig, enig! Ella funker på engelsk, Jazzy blir ALTFOR likt Josie. Hundene kommer til å ha store problemer med å skille navnene, tror jeg.. Også helt enig! Tessa er også fornærmet forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 2. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2008 Hva med Kylie? Cammie? Belli? Bonnie? Det var gode forslag Likte Cammie godt... *Skrive ned* Altså nå orket jeg ikke lese igjennom 12 sider.. jeg har ikke fått med meg denne tråden helt jeg. Men uansett, navn: Jeg har ett navn jeg syns er kjempe fint, men jeg har ingen hund å bruke det på. Jeg prøvde å "pushe" det på Yodel, men der ble det vist ikke brukt. Så jeg prøver igjen. Nappi Det er finsk og betyr "Knapp". Som i trykkknapp, men jeg liker den doble betydningen av knapp (tenk svenskt) Det passer på AK og da passer det på Belger også Haha Det var faktisk et godt forslag, jeg likte tankegangen bak navnet med "knapp" på svensk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 3. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2008 Nok et innfall, Jaffa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 6. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2008 Nå er det noen dager siden jeg oppdaterte denne tråden, mest fordi jeg har hatt sinnssykt mye å gjøre både på jobb og hjemme... Anyhow; jeg har kommet frem til tre navnekandidater som jeg liker best for tiden (jeg er fremdeles åpen for forslag): Katie, Lucy eller Barbie (sånn for litt "Blondie/Juba"-faktor ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 6. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2008 Nå er det noen dager siden jeg oppdaterte denne tråden, mest fordi jeg har hatt sinnssykt mye å gjøre både på jobb og hjemme... Anyhow; jeg har kommet frem til tre navnekandidater som jeg liker best for tiden (jeg er fremdeles åpen for forslag): Katie, Lucy eller Barbie (sånn for litt "Blondie/Juba"-faktor ) Vær så snill, velg Katie? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 6. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2008 Vær så snill, velg Katie? hehe *ler* We'll see Det blir sikkert (forhåpentligvis, i hvertfall) litt lettere når jeg ser valpene neste helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molly Skrevet 6. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2008 Nå er det noen dager siden jeg oppdaterte denne tråden, mest fordi jeg har hatt sinnssykt mye å gjøre både på jobb og hjemme... Anyhow; jeg har kommet frem til tre navnekandidater som jeg liker best for tiden (jeg er fremdeles åpen for forslag): Katie, Lucy eller Barbie (sånn for litt "Blondie/Juba"-faktor ) Barbie...??? Nei, nei, nei!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 6. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2008 Barbie...??? Nei, nei, nei! *Signere* :angel: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 6. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2008 *ler* We'll see Det blir sikkert (forhåpentligvis, i hvertfall) litt lettere når jeg ser valpene neste helg Det er ingen Barbie oppi der (syns jeg) hvert fall *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 6. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2008 Barbie...??? Nei, nei, nei! Hehehe det var vel ganske nøyaktig det samme jeg også sa, var det ikke Miriam? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 6. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2008 Katie er definitivt finest! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 6. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2008 Jeg synes nå Barbie var litt festlig jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 6. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2008 Synes Barbie var litt kult jeg da - litt sånn chi i lakkveskenavn og så kommer det en flott svart belgerfrøken hoppende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 6. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2008 Synes Barbie var litt kult jeg da - litt sånn chi i lakkveskenavn og så kommer det en flott svart belgerfrøken hoppende Ja Det var akkurat det jeg også tenkte på! Og jeg synes faktisk det ikke er noe verre enn Juba Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 6. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2008 Verre enn Juba? Myyyyyyyye bedre enn Juba. Barbie er tross alt et søtt jentenavn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 6. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2008 Barbie er bedre enn Juba, men jeg vet ikke helt om det passer på en belger? Hva skjedde med Ella? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 6. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2008 Synes Barbie var litt kult jeg da - litt sånn chi i lakkveskenavn og så kommer det en flott svart belgerfrøken hoppende Jaaaa, det var akkurat det jeg tenkte og! Folk ser for seg Barbie som en minihund i veske, og i stedet kommer det en svær, svart og gal belger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 6. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2008 Verre enn Juba? Myyyyyyyye bedre enn Juba. Barbie er tross alt et søtt jentenavn Thanks Og best av alt så slutter det ikke på a Og for de som ikke skjønte den, så var det ironi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 6. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2008 Barbie het moren til vår hund nr. 2 Hun var ganske kul. Svart og faktisk. Faktisk litt harrykult navn altså Men da MÅ det bli en av de rosa. Barbie er jo dronningen av rosa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Car00line Skrevet 6. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2008 Syns Barbie var morsomt^^ Jeg har litt lyst på en chihuahua så hette Rex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 6. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2008 Barbie het moren til vår hund nr. 2 Hun var ganske kul. Svart og faktisk. Faktisk litt harrykult navn altså Men da MÅ det bli en av de rosa. Barbie er jo dronningen av rosa Jepp, det var det jeg tenkte litt på Vi får nå se, men jeg kan absolutt se for meg verre ting enn å stå og rope på Barbie på Ekebergsletta (som f.eks. å rope på Juba *ler*) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 6. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2008 Barbie og Josie passer jo fint sammen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molly Skrevet 6. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2008 Ja Det var akkurat det jeg også tenkte på! Og jeg synes faktisk det ikke er noe verre enn Juba DET kan jeg være enig med deg i, VERRE enn Juba er det ikke, men dog.... Barbie?? <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 6. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2008 Jeg henger meg på Vipsen og sier at det ikke er noen Barbie der jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar