Gå til innhold
Hundesonen.no

Australian Shepherd- Sol`s amazing miss Vicky


Guest Vicky

Recommended Posts

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Etne ligger i min landsdel! ;) Mellom Bergen og Stavanger ;)

Og skal du på besøk til Tiffa, så syns jeg godt d kan komme innom meg og ;)

hehe, ja det skal la seg gjøre ;)

Hei! Du vet jo at jeg digger vicky! :P Hun er så nydelig og søt! Skjønner godt at du er stolt over henne! Og fine bilder! :P

Tusen takk ;) jeg er stor fan av din Hera :P en dag vil jeg ha en dobbermann som henne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig bilder av Vicky i aksjon... fikk endelig tid til å ta bilde av min egen voffs :cry:

En veldig fotogen dame.

dsc002617by.jpg

Over hinderet

dsc002687qu.jpg

Over neste :(

dsc002690ml.jpg

Hjulet er digg det!!!

dsc002711wv.jpg

Vicky gliser :( Hun syns jeg var forferdelig teit som stilte meg foran røret: "jeg skal springe hele banen din tosk!"

dsc002731iy.jpg

Vicky simpelthen elsker Agility! Hun blir helt vill når hun ser en agility bane... idag etter trening var hun faktisk sliten på slutten.. men hun skjønner aldri selv at hun ikke orker mer... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo bare helt utrolig skjønn, så er jo ikke rart du får mange positive kommentarer. Vicky er kjempeflott! Hvor høy er hun egentlig?

Takk for kjempe hyggelig kommentar! :) Hun er akkurat 44 cm, så det resulterer i at vi må gå som stor hund i agilityen :) litt irriterende å vite at hadde hun vært 1 cm mindre kunne hun fått gå liten... jaja, hun er spretten så det gjør ikke henne noe :D men det er strengere krav for stor...

Tusen takk for kjempe hyggelige kommentarer! :D kjempe korslig å høre så mye fint om det kjæreste jeg har :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...