Ingvild Skrevet 7. September 2005 Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 Jeg og vil til Hamar! *furte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 7. September 2005 Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 Jeg og vil til Hamar! *furte* Så kom da vel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 7. September 2005 Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 Så kom da vel! Det er det der med foreldre da. Har ikke tatt det opp med dem, men jeg tror de er litt skeptiske. Dessuten er jeg fattig som bare det, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 7. September 2005 Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 Det er det der med foreldre da. Har ikke tatt det opp med dem, men jeg tror de er litt skeptiske. Dessuten er jeg fattig som bare det, hehe. Kanskje du kan kjøre med oss? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 7. September 2005 Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 Kanskje du kan kjøre med oss? Hehe, jeg har et monster av en hund og et monsterbur av et hundebur da. Men om jeg først får lov til å dra, så tror jeg at mamma og pappa sier seg villige til å i alle fall betale bo- og matkostnadene. Og da blir det jo bare togturen igjen på meg. Og det fungerer fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 7. September 2005 Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 Hehe, jeg har et monster av en hund og et monsterbur av et hundebur da. Men om jeg først får lov til å dra, så tror jeg at mamma og pappa sier seg villige til å i alle fall betale bo- og matkostnadene. Og da blir det jo bare togturen igjen på meg. Og det fungerer fint. Hehe, ja, det kan bli et problem Vi har ikke akkurat stor bil heller da, hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milie Skrevet 7. September 2005 Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 Jeg og vil! Hehe... men foreldre... Skal prøve å smiske meg til å reise nedover likevel da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 7. September 2005 Rapporter Share Skrevet 7. September 2005 Jeg og vil hvis jeg drar nedover blir jo pappa med og det blir jo ikke gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 8. September 2005 Rapporter Share Skrevet 8. September 2005 Jeg skal kanskje til Hamar..eller så skal jeg til Fredrikstad.. Noen som skal dit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 9. September 2005 Rapporter Share Skrevet 9. September 2005 Åpent hus hos meg dersom du tør å la de små leve sammen med Luna og Mona Åååh, Ja, det går nok bra. Så snill du er. Men har du noe plass i bil eller noe da? Eller er det noe kollektivt eller noe som er nerme og går til utstillingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 9. September 2005 Rapporter Share Skrevet 9. September 2005 Jeg skal dit er ikke sikker på hvor jeg skal sove.. for jeg vet ikke om Julie er så veldig begeistret for meg lenger. Det blir nok hotell. Må jo konkurere litt og se på verdens skjønneste gutt (forhåpentligvis blir Norgesmester igjen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 9. September 2005 Rapporter Share Skrevet 9. September 2005 Cavalita: Pappa kan sikkert kjøre.. jeg har allerede lovt bort plass til Kristina som er garantert, og CHRistina veit jeg ikke med enda Men han kan sikkert kjøre to runder han, dersom det blir nødvendig Tar jo bare 7 min å kjøre eller noe Astrid: Jeg har som sagt ingenting imot det personlig, men jeg veit ikke hvor komfortabelt det blir å ha Vicky sammen med Mona en hel helg når hun allerede ikke liker henne. Når jeg kan få ha den helgen i fred og ro med lekende hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 10. September 2005 Rapporter Share Skrevet 10. September 2005 IW og Kristina: Jeg må bare spørre altså, om dere foretrekker å bare ha Mona og Lunah der, sånn at dere slipper å tenke på om de dreper noen småtasser, eller om dere gidder å ha to små gneldrebikkjer i hælene? Det er ikkeno problem for meg om dere helst vil slippe det altså. For det blir nødvendigvis sånn at vi må passe på dem litt hvis jeg skal være der. Jeg også selvfølgelig, men jeg kjenner jo ikke deres hunder. Vil ikke være til bry :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 10. September 2005 Rapporter Share Skrevet 10. September 2005 Lilleariel: Nå får jo ikke min hund lov å leke lenger, så jeg tror det skal gå greit med to hunder til som må passes på.. hehe... kanskje på tide å snakke med pappa da Men han har sagt ja til meg og to venninner. I tilfelle kan kanskje du og de små sove på stuen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 10. September 2005 Rapporter Share Skrevet 10. September 2005 Det går nok bra det. Lunah har besøk av en liten bichon her i dag. Skal si hu holder seg på avstand fra den allså! Den er jo klin gæærn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 10. September 2005 Rapporter Share Skrevet 10. September 2005 Mona la seg faktisk ned da hun lekte med den tibetanske spanielen Så kan hende hun kan leke litt med LiLi, men ikke Lunah. Siden det er alle de bråstoppene under lek og alle kastene på beina jeg skal unngå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. September 2005 Rapporter Share Skrevet 11. September 2005 Hmm, skulle ha kommet meg sørover jeg også. Så kunne Tinka og Lunah ha leika igjen. Løse også kanskje. Men vi får se hva det blir til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 11. September 2005 Rapporter Share Skrevet 11. September 2005 Skal kanskje til Hamar men er ikke sikker...er ganske så blakk :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 12. September 2005 Rapporter Share Skrevet 12. September 2005 Cavalita: Pappa kan sikkert kjøre.. jeg har allerede lovt bort plass til Kristina som er garantert, og CHRistina veit jeg ikke med enda Men han kan sikkert kjøre to runder han, dersom det blir nødvendig Tar jo bare 7 min å kjøre eller noe Ok, kult... Men hvordan er det å komme seg til deg fra Oslo? Bor du nerme buss eller togstasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 12. September 2005 Rapporter Share Skrevet 12. September 2005 Er ikke noe problem å hente deg på togstasjonen hvis det blir sånn... Men, du er allerede bak Lilleariel og Kristina i køen Og jeg har ikke plass til mer enn to tror jeg. Ok, kanskje frekt spørsmål, men hvor gammel er du? Hehe.. Siden det er på en måte pappa vi skal være hos, og det er kanskje rart om jeg trekker med meg voksne damer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 12. September 2005 Rapporter Share Skrevet 12. September 2005 Ok, hehe... Jeg er 24. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 12. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. September 2005 Ok, hehe... Jeg er 24. Og hvis du kaller det voksen dame så får du deg et rapp over kjeften! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 13. September 2005 Rapporter Share Skrevet 13. September 2005 Og hvis du kaller det voksen dame så får du deg et rapp over kjeften! :D Ja, du og jeg Silje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 13. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. September 2005 Ja, du og jeg Silje. Jepp!! Vi står sammen i tykt og tynt vi! Ingen skal få kalle deg gammel dame!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 14. September 2005 Rapporter Share Skrevet 14. September 2005 Muuuulig jeg kommer likevel om jeg ikke får plass hos IW da. Ei venninne av meg som skal dit har foreldrene sine der nede og er ganske kjent der så hun skulle hjelpe meg å finne noe. ville helst ikke ha meg med til foreldrene ettersom de har to tisper med løpetid i den tiden, som om det ikke er nok at hun har med seg sine to hanner liksom, så skal jeg komme med mine og.. men blir det krise regner jeg med at det går og... *krysser fingre* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar