Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor skal dere bo?


Silje

Recommended Posts

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Kanskje du kan kjøre med oss?

Hehe, jeg har et monster av en hund og et monsterbur av et hundebur da. ;)

Men om jeg først får lov til å dra, så tror jeg at mamma og pappa sier seg villige til å i alle fall betale bo- og matkostnadene. Og da blir det jo bare togturen igjen på meg. Og det fungerer fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har et monster av en hund og et monsterbur av et hundebur da. ;)

Men om jeg først får lov til å dra, så tror jeg at mamma og pappa sier seg villige til å i alle fall betale bo- og matkostnadene. Og da blir det jo bare togturen igjen på meg. Og det fungerer fint.

Hehe, ja, det kan bli et problem :) Vi har ikke akkurat stor bil heller da, hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpent hus hos meg dersom du tør å la de små leve sammen med Luna og Mona  :lol:

Åååh, Ja, det går nok bra. :lol: Så snill du er. :D

Men har du noe plass i bil eller noe da? Eller er det noe kollektivt eller noe som er nerme og går til utstillingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal dit :lol: er ikke sikker på hvor jeg skal sove.. for jeg vet ikke om Julie er så veldig begeistret for meg lenger. Det blir nok hotell. Må jo konkurere litt og se på verdens skjønneste gutt :lol: (forhåpentligvis blir Norgesmester igjen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cavalita: Pappa kan sikkert kjøre.. jeg har allerede lovt bort plass til Kristina som er garantert, og CHRistina veit jeg ikke med enda :D Men han kan sikkert kjøre to runder han, dersom det blir nødvendig :lol: Tar jo bare 7 min å kjøre eller noe :lol:

Astrid: Jeg har som sagt ingenting imot det personlig, men jeg veit ikke hvor komfortabelt det blir å ha Vicky sammen med Mona en hel helg når hun allerede ikke liker henne. Når jeg kan få ha den helgen i fred og ro med lekende hunder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IW og Kristina: Jeg må bare spørre altså, om dere foretrekker å bare ha Mona og Lunah der, sånn at dere slipper å tenke på om de dreper noen småtasser, eller om dere gidder å ha to små gneldrebikkjer i hælene? :D Det er ikkeno problem for meg om dere helst vil slippe det altså. For det blir nødvendigvis sånn at vi må passe på dem litt hvis jeg skal være der. Jeg også selvfølgelig, men jeg kjenner jo ikke deres hunder. Vil ikke være til bry :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleariel: Nå får jo ikke min hund lov å leke lenger, så jeg tror det skal gå greit med to hunder til som må passes på.. hehe... kanskje på tide å snakke med pappa da :D Men han har sagt ja til meg og to venninner.

I tilfelle kan kanskje du og de små sove på stuen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cavalita: Pappa kan sikkert kjøre.. jeg har allerede lovt bort plass til Kristina som er garantert, og CHRistina veit jeg ikke med enda :) Men han kan sikkert kjøre to runder han, dersom det blir nødvendig :) Tar jo bare 7 min å kjøre eller noe :P

Ok, kult... :P

Men hvordan er det å komme seg til deg fra Oslo? Bor du nerme buss eller togstasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe problem å hente deg på togstasjonen hvis det blir sånn... Men, du er allerede bak Lilleariel og Kristina i køen :) Og jeg har ikke plass til mer enn to tror jeg.

Ok, kanskje frekt spørsmål, men hvor gammel er du? :) Hehe.. Siden det er på en måte pappa vi skal være hos, og det er kanskje rart om jeg trekker med meg voksne damer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muuuulig jeg kommer likevel om jeg ikke får plass hos IW da. :P

Ei venninne av meg som skal dit har foreldrene sine der nede og er ganske kjent der så hun skulle hjelpe meg å finne noe. ville helst ikke ha meg med til foreldrene ettersom de har to tisper med løpetid i den tiden, som om det ikke er nok at hun har med seg sine to hanner liksom, så skal jeg komme med mine og.. :D

men blir det krise regner jeg med at det går og... :P

*krysser fingre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...