Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor skal dere bo?


Silje

Recommended Posts

Nå er det jo en tråd ute over hvor vi er å treffe rundt om i landet på utstillinger... men hva om vi også prøver å havne på samme campingplasser og slikt også? hadde ikke det vært gøy?!

Så, Hvor skal du bo når du skal reise på utstilling?

NKK Rogaland 10 og 11 sept --> Bor hjemme når det er så nært :)

BSBK 24 og 25 sept ---> Lone Camping

Japansk spisshund klubb 29 okt --> Også så nær at jeg bor hjemme :D

Stord 5 og 6 nov. ---> Tror nok jeg bor hjemme da og, og kjører grytidlig om morgenen...

Hamar 18-20 nov ---> sannsynligvis Hedemarktoppen, 3 km fra Hamar http://www.hamar-hytteutleie.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Hamar - Bor hos ei venninne av mamma i Lillehammer. Kunne jo alltids bodd på camping, men når vi først kjenner noen som bor i nærheten, er det kjekt å benytte seg av det. Trenger liksom ikke for alt i verden å spy ut så mye penger som mulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo en tråd ute over hvor vi er å treffe rundt om i landet på utstillinger... men hva om vi også prøver å havne på samme campingplasser og slikt også? hadde ikke det vært gøy?!

Så, Hvor skal du bo når du skal reise på utstilling?

NKK Rogaland 10 og 11 sept --> Bor hjemme når det er så nært :)

BSBK 24 og 25 sept ---> Lone Camping

Japansk spisshund klubb 29 okt --> Også så nær at jeg bor hjemme :D

Stord 5 og 6 nov. ---> Tror nok jeg bor hjemme da og, og kjører grytidlig om morgenen...

Hamar 18-20 nov ---> sannsynligvis Hedemarktoppen, 3 km fra Hamar

Har du fått svar fra de som driver de "rimelige" hyttene? :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hamar - Bor hos ei venninne av mamma i Lillehammer. Kunne jo alltids bodd på camping, men når vi først kjenner noen som bor i nærheten, er det kjekt å benytte seg av det. Trenger liksom ikke for alt i verden å spy ut så mye penger som mulig...

Du vil ikke bo hos meg i steden da? :) Det er nærmere, pappa kan kjøre når som helst på dagen, og Kristina skal også :D (med mindre hun ombestemmer seg på forhånd) Lillehammer blir kanskje litt stress med tidlig opp siden du skal stille og sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil ikke bo hos meg i steden da? :D Det er nærmere, pappa kan kjøre når som helst på dagen, og Kristina skal også :D (med mindre hun ombestemmer seg på forhånd) Lillehammer blir kanskje litt stress med tidlig opp siden du skal stille og sånn?

Syns også det hørtes litt langt ut på morgens kvisten! :D Det er ledig plass i hytten til meg og Trine og! Ellers får vu bare campe på gulvet hos Julie hele bunchen! hoho :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk er det plass til to i sengen.. *furte*

Og jeg kan lage dobbeltseng på gulvet med DIGG madrass om noen heller vil det :D

Blir det hundesone trff hos deg da? hos pappaen din? DA hadde han nok blitt gald, en ulvehund, en chow, en sheltie og en papillon :D rene dyrehagen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoho :) Ja, det kunne jo vært noe.. Men hva med mamma? :D hihi, hun skal jo også være med :D Hmm.. Må finne på noe lurt.. Hun kan jo sikkert sove hos venninna si for detda, og jeg sove hos deg :D Hihi.. Jeg skal snakke med henne om det idag! Jeg kunne jo for så vidt reist alene også, men sliter litt hvis jeg ikke greier å ta lappen da :D Skal ta den torsdagen før se.. Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha...ja, lykke til på forhånd med lappen :) Hehe...

Ja, men må moren din være med dødstidlig i ringen og sånn da? Veeel.. jeg tvinger ingen :D Bare si ifra du!

Nei, selvfølgelig ikke :D Vi får se.. Bare ikke LiLi blir drept av Mona og Lunah da :D Jeg kunne jo eventuelt blitt med dere hjem på lørdagskvelden da, og sovet der til søndag. Takk forresten :D Hadde vært skikkelig gøy da :D Må prøve å få det til altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooops glemte visst noe :D hehe, mamzn skal kanskje stille hun også! Så da blir det verre. Men hun hadde ikke så lyst til å dra dit på søndag, så da kan kanskje jeg ta med LiLi og Dina og bo hos deg Julie :) Så kan mamzn finne på noe annet på søndag.

Forresten Silje, er det ledig på campingen ennå? Kunne jo bodd der og, men jeg er avhengig av skyss da. Tror kanskje LiLi hadde vært litt mer fornøyd med å få bo sammen med en sheltie og en chow, en en gal ulvehund og en oes :D hihi.. Men det blir kanskje litt vanskelig, for da skjønner sikkert ingen av oss noenting :D Jeg forstår ikke deres språk og dere forstår ikke mitt, bor jeg hos Julie, så skjønner i alle fall jeg hva de sier :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooops glemte visst noe :D hehe, mamzn skal kanskje stille hun også! Så da blir det verre. Men hun hadde ikke så lyst til å dra dit på søndag, så da kan kanskje jeg ta med LiLi og Dina og bo hos deg Julie :D Så kan mamzn finne på noe annet på søndag.

Forresten Silje, er det ledig på campingen ennå? Kunne jo bodd der og, men jeg er avhengig av skyss da. Tror kanskje LiLi hadde vært litt mer fornøyd med å få bo sammen med en sheltie og en chow, en en gal ulvehund og en oes :D hihi.. Men det blir kanskje litt vanskelig, for da skjønner sikkert ingen av oss noenting :D Jeg forstår ikke deres språk og dere forstår ikke mitt, bor jeg hos Julie, så skjønner i alle fall jeg hva de sier :D:)

Ja, tror Silje bare blir glad hvis vi blir flere som bor i den hytta.. :D

Og Diego blir sikkert kjempe glad for å få hilse på LiLi.

(Han elsker å erte tisper. Silje sier han er sado)

Vi kan sitte å kommunisere med penn og papir å skrive bokmål til hverandre.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke det gitt :D Får vel ringe dem i morgen tenker jeg!!

Er det noen andre som vil være med på å spleise på hytte? da blir det jo MYE billigere!!

Får jeg være med? :)

Jeg vurderer nemlig seriøst å dra likevel. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg være med? :)

Jeg vurderer nemlig seriøst å dra likevel. :D

Jaa.. :D

Dette blir jo reine hundesone treffet..

Tror ikke Silje har noe i mot det. Hehe.

Hu spør jo alle her inne om de vil være med å spleise på hytte.. :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tror Silje bare blir glad hvis vi blir flere som bor i den hytta.. :D

Og Diego blir sikkert kjempe glad for å få hilse på LiLi.

(Han elsker å erte tisper. Silje sier han er sado)

Vi kan sitte å kommunisere med penn og papir å skrive bokmål til hverandre.. :D

hihi :D Ja, ikke sant! Det går nok fint. Men vet du hvor langt unna det er? Vet ikke hvor langt det er fra Lillehammer heller jeg da, men det er jo alltid digg å kunne sove litt lenger. Hva slags hytte har dere tenkt å leie da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa.. :)

Dette blir jo reine hundesone treffet..

Tror ikke Silje har noe i mot det. Hehe.

Hu spør jo alle her inne om de vil være med å spleise på hytte.. :D :D

Tøfft. :D Da er det bare å skaffe billig togbilett nå da. :D

Silje: Kjører du? Må nemlig komme meg til utstillinga også... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiLi: http://www.hamar-hytteutleie.no/

Disse hyttene.. Hehe. Det står jo at de er rimelige, så da MÅ de være det.. Hihi..

Cavalita: Hvor du bor??

Oki :) For hvis jeg kommer så blir det i så fall to mennesker og to hunder. Forresten står det ikke rimelig, men til fornuftig pris :D hihi..

Cavalita bor i Namsos..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...