Hippa Skrevet 20. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2008 sitter og klør oss lit i hode etter og ha vert hos vetrinæren med valpene våre og syns egentlig dette var veldig billig (ja ikke sant ikke ofte en sier det) Full sjekk av valpene og vaksine. De fikk jo selfølgelig med denne standard Helseboka. 330 kroner. pr. valp. Jeg hadde egentlig trod det skulle være mer når det var innkludert Vaksinen ?? Det er jo små 1 kilos valper med det skulle jo ha allverden og si ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 20. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2008 Nogle veterinærer giver mængde rabat hvis man har flere hunde/hvalpe med på en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 22. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2008 sitter og klør oss lit i hode etter og ha vert hos vetrinæren med valpene våre og syns egentlig dette var veldig billig (ja ikke sant ikke ofte en sier det) Full sjekk av valpene og vaksine. De fikk jo selfølgelig med denne standard Helseboka. 330 kroner. pr. valp. Jeg hadde egentlig trod det skulle være mer når det var innkludert Vaksinen ?? Det er jo små 1 kilos valper med det skulle jo ha allverden og si ? Hvor bor du??? Jeg vil også bruke din veterinær! Hehe.. Det er ingen forskjell i pris på vaksine for stor og liten hund, de kommer ferdig doserte fra produsenten som regel. Men det er ofte at vet'en tar en pakkepris for hele kull, så det blir langt billigere enn når man kommer med en og en hund til vaksinering og kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 22. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2008 Det er selve helse checket der koster noget og egentlig ikke vaccinen, vaccinen koster ca 50-70 kr for dyrlæge at købe ind, så derfor er der nogle dyrlæger der giver mængderabat eller rabat på hvalpekuld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 23. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2008 Jeg mener å huske at oppdretteren min ikke betalte så mye for slik attest hun heller, så det er ikke så uvanlig at prisen er grei dersom en kommer inn med et valpekull til sjekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 24. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 330kr pr valp er ikke gale vi betaler ca 450kr før en hund når vi vaksinerer (i mitt område da) og en rabatt på ca 120kr hadde ikke jeg sakt nei til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar