MarieR Skrevet 19. Februar 2008 Rapporter Skrevet 19. Februar 2008 Noen som vet om det er forsket noe på hunders adferd vs. grisers adferd? Mulig det bare er meg, men jeg syns de er ekstremt like i adferden...
lise og bajas Skrevet 19. Februar 2008 Rapporter Skrevet 19. Februar 2008 har gris og hund samme adferd?? det var en spennende sammenligning... få høre
MarieR Skrevet 19. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Februar 2008 Nei, ikke samme adferd nødvendigvis, men jeg syns de har adferd som ligner hverandre Hadde vært spennende å høre om det er noen som har forsket på det..fant ingenting når jeg googlet.
lise og bajas Skrevet 19. Februar 2008 Rapporter Skrevet 19. Februar 2008 smile...den forskingen har jeg også lyst å lese om. noen som vet?
SCRM Skrevet 19. Februar 2008 Rapporter Skrevet 19. Februar 2008 Etter 2 helger på rad i et griefjøs, merker man kanskje en "liten" likhet.. Ikke sant Marie??
MarieR Skrevet 19. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Februar 2008 Etter 2 helger på rad i et griefjøs, merker man kanskje en "liten" likhet.. Ikke sant Marie?? Var det jeg siktet til ja Spsiellt de sosiale adferdene syns jeg var like, både lek, avslapping, "flokk" og lyder.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar